Nekad Spoky_guy | Medlem ansökning | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoky_guy

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199183220415/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Spoky_guy#8550

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter björn och är 33 år gammal han har bilar som intresse och arbetade som polis i en annan stad han har nu tänkt att ansöka till polisen i Unive och behöver då ett medlemskap, han har tidigare bott i Malmö med en ganska så dålig uppväxt då han har bott i Rosengård med mycket kriminalitet så nu vill han ju då göra den skillnaden att få bort kriminella. När han var liten hade han inte så många vänner och han blev mobbad för att han var svensk, han har inte träffat sin mamma och pappa på flera år och kommer inte vela träffa dem heller. Hans familj består av fru Emilia som är 31 år och jobbar som Sjuksköterska sedan har dem barn som heter Nova och Emma som är 12 och 6 år gamla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för att jag är bra på rp, gör bra scenarion, kommer försöka bli polis som jag då kommer hjälpa staden med att inte ha så mycket kriminalitet på gatorna och jag är inne ofta

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är bra rp oftast men gillar att det är en stor server

Hur hittade du Unive? Via mina kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul kanske streama lite ibland

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli lite bättre på rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej men min bror kör på en annan server på samma dc och steam

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka