Nekad !Spoky" | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Vad är ditt namn i verkligheten? Bra försök

Ditt discordnamn: !Spoky"#9995

Ange ditt födelsedatum Bra försök

Varför ska just du bli staff? Jag vill testa på något nytt och kunna vara med o utveckla server och bidra med dom sakerna jag kan o hjälpa dom som behöver hjälpa även hjälpa folk kunna maxa sin rp och kunna va kreativa. Jag har bara varit SV tidigare har aldrig varit högre än de och jag känner att jag vill kunna hjälpa till mer än vad jag redan gör och ta bort alla lallare o folk som bara e här för att förstöra och är omogna som inte kan bete sig på servern men även mot andra spelare på unive och kunna göra så alla på unive trivs och mår bra jag vill testa på något nytt liksom jag är mogen och är kompetent för de det är därför jag söker till staff

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara in så mycket som krävs och som behövs

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har varit staff på en annan server en gång innan jag började på unive men jag kan alla kommandon som /freeze o /sc och dom där grejerna

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation tycker det är för mycket för en början så fall ifall jag blir mod skulle jag kunna försöka mig på donation

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka