Inaktuell !Spoky" | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Vad är ditt namn i verkligheten? Bra försök

Vad heter du på discord? sp0ky_

Ange ditt födelsedatum Bra försök

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill ta lite mer ansvar här på servern samt att det kan va trevligt att snacka och samt göra någon nytta liksom men även att jag inte alltid orkar rp så då kan man göra någon nytta på ett annat sätt också för jag gillar att snacka med folk o kunna hjälpa dom jag har inte varit staff eller MA för och nu e jag SV så jag tänkte jag vill ta lite mer ansvar och hjälpa er och icke medlemmarna samt medlemmarna med kanske mindre frågor som jag kan svara på o liknade. Sist jag var MA så var det rätt kul jag träffade nya folk hela tiden och hade kul och det var väldigt trevligt o prata med alla MAs o sånt vi var ett rätt bra team och jag känner jag vill ta del av det igen

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är mogen för att ta de ansvaret och jag är väldigt social och ärlig och går rakt på sak men även jag gillar att hjälpa folk och de det gör ju att jag är intresserad och gör så att jag kommer göra mitt bästa för jag verkligen vill göra det och inte att någon säger jag ska göra de

och jag var det innan och jag gjorde bra arbete vad jag tyckte och jag var aktiv jag tog intervjuer dagligen och jag fick bra respons på mina intervjuer

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? professionell, trevlig, och börja med typ tjena! Hej! hur mår du idag innan man börjar en intervju men även va snäll ifall det inte är en intervju och använd lite suntförnuft när du snackar med folk o inte typ säger fan också eller beter dig dåligt vid andra

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? professionell, trevlig, och börja med typ tjena! Hej! hur mår du idag innan man börjar en intervju men även va snäll ifall det inte är en intervju och använd lite suntförnuft när du snackar med folk o inte typ säger fan också eller beter dig dåligt vid andra

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mogen kunna bete sig bland andra och ha lite kunskap vad vi här på unive strävar efter och inte komma hitt och förstöra men även ha bra bemötande mot andra på servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mogen kunna bete sig bland andra och ha lite kunskap vad vi här på unive strävar efter och inte komma hitt och förstöra

Hur ser din aktivitetet ut? väldigt aktiv men det va lite strul början av detta sommarlovet någon snodde mitt steam men annars ser det ut minst att va 6-7 timmar

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget jag kommer på nu iallafall

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka