Accepterad Spliz. | Chef-jobb ansökan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spliz.

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Benjamin

Hur gammal är du? 16 fyller 17 nu i januari.

Hur många timmar har du på Fivem? 125h på FiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag har tidigare varit chef på jobbet. Jag gjorde ett utmärkt jobb vad jag själv och många anställda och kunder även tyckte. Jag har ett intresse för försäljning och att kunna hjälpa. Många av kunderna som kom just till oss på Brittas Lyx & Sportbilar AB var just nöjda för att jag hade en trevlig personlighet och jag kunde hjälpa dem så gott som möjligt. Jag och mitt team höjde firmans ekonomiska situation från 1.2 miljoner till upp emot 18.2 miljoner. Jag älskar jobbet helt enkelt och kommer inte att lämna efter en dag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag var som sagt chef på Brittas Lyx & Sportbilar AB redan innan.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Benjamin Demirovic och är 18 år gammal och kommer från Balkan områdena. Benjamin har alltid velat driva eget, nå en rikedom och bli ekonomiskt oberoende. Han var alltid en del av medelklassen och var egentligen aldrig rik under sin barndom eller ens i närheten av det. Han har alltid haft en passion att hjälpa folk och inte vilja ha bråk. Men när det blir bråk kan det bli en väldigt rejäl växling mellan ord. Han har ett aggressionsproblem och hans temperament är väldigt högt. För övrigt har han intressen som t.ex fotboll, bilar, att bara vara med vänner och att tjäna pengar. Benjamin har alltid försökt att undvika alla kriminella handlingar och kriminella gäng. Benjamin lider inte av någon typ av sjukdom eller liknande och har alltid varit redan sen barndomen en glad och pratglad person.

Hur ofta kommer du vara inne? Då denna fråga är just varför jag förlorade jobbet ska jag försöka att vara ännu mer utförlig. Jag kommer verkligen att försöka vara inne varje dag minst 2 till 4 timmar. Speciellt under dagen. Oftast blir det mer men ibland har man saker att göra i sitt verkliga liv.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka