Nekad Splitsix | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splitsix

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198299215797/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Karlsson

Vad är ditt discord namn? Splitsix#0999

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2004

Berätta om din karaktär. Liam Karlsson är en kille på 24 år gammal han har bot i motala men har bästemt sig att flytta. Han har ett intrese för mynigheter allt ifrån polis till sjukvården och allt där i mellan. han älskar att hjälpa till och träffa nya kolegor och mäniskor. han är en väldigt snäll och omtänksam person. han älskar utmaningar, och han är väldigt äventyrs full person. men Liam har också ett lite bilintrese i bakrunden. Som lite så hade Liam de bra alla skol åren var bra tycke han. Han valde att studera vidare vid 19 år sålder och valde att studera polis högskola och lite andra små kurser under dom åren.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med bra RP till serven har erfarenhet inom rp på jag har över 770 timmar Rpande. Men jag kommer också bidra med massa glädje och roligheter för spelarna. Jag är en väldigt snäll person som är lätt att tycka om. Men kort och got så kommer att Rpa bra.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att unive har en väldigt utväklad server med mycket scripts så de finns mycket mer saker att göra till skillnade från andra serverar.

Hur hittade du Unive? Aså de började med videos på yt om hur dålig serven var. men när jag själv tog en tit på serven så skännde jag diräkt att detta är en serve jag skulle vilja spela på Det värkar super spännade server med mycket varierat RP och jag älskar hur realistiskt serven är. villket gör att jag blir jävligt taggad på att spela på den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre o bättre, man kommer ingenstans om man inte tränar. men jag vill väl framför allt utväkla RPandet på serven, och att alla spelare ska ha kul! men de största målet är väll att ha kul!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att hålla en bra RP nivå, att se till att jag har så roligt som möjligt och att jag siger till så att min RP nivå är så hög som möjligt!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? SKRP har varit en serv som jag spelar på men de är så tråkigt när de inte finns så mycket jobb eller scripts så vill hitta någon ny somdenna att spela på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka