Nekad Splitsix | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splitsix

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198299215797/

Ditt Hex-ID: 11000011433f7b5 (Hex)

Vad är din discord tagg? BeatBox_Splitsix#0999

Vem var det som bannade dig? Lil nosen/Hugo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att han trodde att jag slog en person utan andledning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog i kö för att jag skulle köpa en camaro på marja lisa. Sedan så kommer det en volvo som vdamr alla oss i kön. vi börjar ta skyd för att inte bli påkörda. När bilen kommer tillbacka så tar en random person upp sit jakt vapen och börjar sjuta vilt mot bilen. polisen åker precis förbi och mannen som avlåsade skotten börjar springa mott sin hoj. Jag springer efter då polisen är en liten bit ifrån. manen sätter sig på hojen och jag försöker sparka av han från hojen då jag vill att han ska åka fast jag lyckas sparka av han en gånge men han ställer sig upp igen och hoppar på hojen. Då jag försöker igen att sparka av han men han hinder åka fram en liten bit så när jag ska slå så blir gubben ass sanbb för att den ska slå på de närmaste obijekted och han hade hunit köra förbi en berson som också försökt stoppa han så jag råkar av misstag träffa den här andra personen som sedan stäler sig upp utan problem sen. sedan så pringer jag till polisen och siger till dom att han han åka och i villken riktninga han åkte i sedan så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att den som bannade mig trode att jag slog personen med mening och att jag bara var almänt lalig men grejen är att jag inte är lallig utan att de var ett misstag när jag skulle sparka på hoj men råkade träffa personen. i mina ögon så försökte bara jag hjälpa till. men jag förstår att de kan varaa lite misstålkat från eran sida.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan då jag värkligen inte är den typen av lallaren. jag vill bara hjälpa till. men ibland så kan de bli lite rörigt när saker går väldigt fort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aså vet inte riktigt. tycket väll att jag inte hade kunnat göra så mycket annat, kasnke att tajma lite bättre med sparken mot han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, har lärt mig att häler va tillbacka dragen en att försöka leka någon hjälte. de bästa är nog att ligga lite mer lågt. och kanske springa där ifrån nästa gånge en att sparka av han.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka