Accepterad Splash2552 | Medlem ansökning [GhostTopic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199007603162/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Jonasson

Vad är ditt discord namn? Din mamma bre#1428

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt nyfiken på de mesta, gillar adrenalin kickar och provar allt han kan, han har inget bra tålamod och kan få en attityd om man gör något som han ej uppskattar. Han växte upp i ett utsatt område så han är van med att se kriminalitet och fattigdom, skolan gick inte så bra så han måste hitta ett sätt att finansiera sig på, han blev nämligen sparkad från sitt förra jobb som kassör i en liten lokal ica butik, han är nu 23 år gammal och har knappt några pengar alls, han är även öppen för alla slags jobb han kan få tag på, kriminella jobb och lagliga jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har kört väldigt mycket roleplay, i snart 2,5 år, och just Unive är en utav dom roligaste, mest kreativa och intressanta roleplay servrarna jag nånsin spelat på, och jag blev fast direkt även fast jag inte hade full tillgång till allt, nu när jag spelat på den i några månader så vill jag steppa upp och bli medlem för att jag ska kunna få följa med servern i dess utveckling och få påverka, det är något av det bästa jag vet med FiveM servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad som får mig att vara intresserad av just Unive är dess breda utveckling som sker hela tiden, all kreativitet med till exempel bilar, jobb, kläder, spelarnas val av karaktärernas personligheter, men framför allt så tycker jag att det är sjukt hur bra servern funkar med allt tillsammans.

Hur hittade du Unive? Jag hörde mycket bra om denna servern ifrån mina kompisar, de är ett gäng som kör otroligt mycket roleplay, en kille där är några år äldre år än mig och han har kört roleplay i olika slag i 6 år.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bygga upp en karaktär som andra kan lära sig av och känna att dom kan ha lite som en online vän, vet att många som spelar gör de för att de delvis tycker de är kul men också för att fly undan från de riktiga livet för att de kanske har problem hemma eller i skolan, sedan vill man ju såklart ha en framgångsrik karaktär som har en stadig inkomst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att sprida mycket glädje men också att lära folk som är nya till RP hur man kör på en server seriöst så att servern blir mer seriös generellt, för så är det alltid i alla servrar, det är alltid nytt folk som inte tar exakt all fullt seriöst, men då kan t.ex. jag finnas där och berätta för dom hur dom ska bete sig osv utan att gå utanför roleplay rollen, finns ju vissa sätt att göra det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har haft svårt att hitta en bra server, men sedan så blev jag ju tipsad om Unive och sedan dess har jag inte ens tänkt tanken om att spela på någon annan server för jag har liksom inte haft något behov alls, tycker att Unive är en såpass bra server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka