Accepterad Splash2552 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Ditt discordnamn: Eazy#1428

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att få vara med i utvecklingen av servern och för att få ta mera ansvar angående server relaterande saker. Nya saker på servern är något av det bästa som finns, när man ska upptäcka dom, förstå dom och lära sig hur de funkar, till exempel som lindroths motorcenter, för att servern ska fortsätta få nya saker så måste ägaren, head mods, mods, helpers osv ta emot förslag, bidra med idéer och utveckla, men om de då hela tiden ska behöva fokusera på folk med låg rp nivå, folk som lallar och helt enkelt inte tar rpn seriöst så kommer själva server utvecklingen att fördröjas. Jag vill att alla som spelar på servern ska få ut så bra rp nivå som möjligt och kunna få uppleva roliga och spännande scenarion, men för att hålla de som händer på servern inom kontroll så behövs de staffs, och det skulle vara sjukt kul att få ingå i staff teamet och få hjälpa till med stora som små problem. En annan anledning är även för att jag som person gillar att hjälpa folk, därför så kommer support vara perfekt för mig, samt /help och /report. Kommer självklart göra de jobbet jag blir tillsagd att göra ifall jag väljs som staff!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? På vardagar 15-23 och på helger 13-02.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan augusti 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag kan alla staff relaterande kommandon och har även varit Sr.Mod på en Amerikansk Rp server för längesen, spelar såklart inte på den eller någon annan server och har inga planer alls på att göra de.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag gör de jobbet som krävs och kommer till 100 procent tycka att det är kul oavsett vad jag gör, mitt huvudmål med att vara staff är att hjälpa alla som behöver de så de spelar ingen större roll på vilket sätt jag hjälper dom.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka