Inaktuell Splash2552 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eric

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad heter du på discord? Eazy#1428

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag är prospect Sons och jag lägger mycket tid på att rpa eftersom jag vill ta mig uppåt inom Sons. Jag vill ta mer ansvar men har då som sagt inte tid för att vara staff, jag har även under längre tid tyckt att medlemskaps ansvarig verkar som ett intressant ansvarsområde inom Unive. En av de större anledningarna är även för att jag vill vara med i processen när icke medlemmar får sin medlems roll, jag kommer själv ihåg hur bra de kändes och hur roligt man visste att man skulle ha. Jag rpar som sagt väldigt mycket och vet att det finns vissa medlemar som kanske missbrukar sin medlems roll, till exempel går runt och slår folk bara för att de kan, men jag vill kunna vara med och

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer att ta ansvaret seriöst och inte kasta bort denna chansen, jag kommer inte heller vara "korrupt" på något sätt, till exempel om min kompis vill börja spela på unive så kommer jag ge han samma chans som alla andra, jag kommer samt vara rättvis oavsett etnicitet, religion osv. Jag kommer vara driven och engagerad om detta och få vara med i unives utvecklingen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor enligt den gyllene regeln i etik och moral, behandla andra som du själv vill bli behandlad. Jag kommer vara vänlig, positiv och aldrig höja min röst ifall jag får chansen att vara medlemskapsansvarig. Jag kan tänka mig att en icke medlem inte blir så inspirerad att spela om den möter en otrevlig MA de första dom gör när dom försöker ta sitt rollspel till en högre nivå, de tycker jag är väldigt tråkigt ifall de skulle ske.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle ta in folk med seriösa ändamål och som vill göra gått för sig själva, folket runt dom och för servern generellt. Folk som har bra ändamål vet jag kommer förstå ansvaret och äran att få vara medlem, samt vilken stor förändring det är att faktiskt ta steget för att ta sin tid för att ansöka till medlem.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De största kraven som jag anser bör uppfyllas är seriös Rp, kunna ta kritik och vara villig att lära sig, inte spela för pengar eller makt, vara vänlig som person och kunna ta ansvar för att se till så att alla parter har de bra när de spelar på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ansvara för de personer som vill ta sin rp nivå till nästa steg, till exempel skaffa jobb, skaffa vänner, bidra till roliga scenarion och helt enkelt trappa upp sitt rollspelande.

Hur ser din aktivitetet ut? På vardagar så är tiderna 15-00 och på helger 13-02

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server än Unive och har inga planer alls på att göra de.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det skulle vara en ära att få vara en del av utvecklingen hos Unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka