Nekad Splash2222 | Medlem ansökning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splash2222

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Splash#6763

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Liam kan framstå som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Liam ska
blossa upp. Liam känner liksom att, vad andra säger, det betyder inget liksom. i lumpen skämtade några att Liam var psykopat för att jag var så lugn.
Liam är väldigt lätt att prata med och att han ska förstå vad andra menar med deras meningar osv, Min karaktar är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon/mekaniker.
Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med bilen eller annat fordon. Jobbade med bilar båtar och några flygplansmotorer där jag bodde innan men blev ersatt av
svartjobbare som inte behövde skattas. HELT emot svartjobb då det bara förstör i slutändan. Har tidigare jobbat som mekaniker enda sen jag tog studenten och kommer fortsätta tills
kroppen inte tillåter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med unik rp och ha unika karaktärer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag såg på tiktok det var drobz sen började jag att titta på twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka