Accepterad Splash | Medlem ansökning [Måns Erik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splash

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198153607183/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? YouTube Splash#6763

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Larsson och han är 21 år gammal Bengt Larsson är från Finland/Sverige när han var en liten pojke i 10 års åldern med sina föräldrar. Han har två föräldrar som älskar bengt och han älskar de, hans föräldrar bor tillsammans men i en annan stad. Igor var inte så bra i skolan när han var liten för att det var svårt med svenskan för honom, så han gillade inte så mycket skolan och var inte intresserad av det. Så han hamnade i mycket problem när han var liten och hans föräldrar blev arga på honom men när han växte upp så började han och hans familj få en bättre relation mellan varandra. Han fick inga bra betyg i skolan och hade väldigt svårt för utbildning så han dopade ut ur högskolan. När Bengt blev 18 år gammal känade han tillräckligt mycket pengar för att flytta till Stockholm och köpa en lägenhet utanför staden. Nu så bor bengt i en ort utanför staden och jobbar som en brevbärare och gillar att gå ut med vänner eller spela fotboll med de, han gillar också bilar och är intresserad av de.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag hade bidragit till mycket starkare och högre nivå med mitt roleplay och jag vill utveckla mig själv inom mitt roleplay. Och sen så kommer jag kunna bidra till att hjälpa servern och mer genom att skaffa jobb och sånt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag kommer att bidra med roliga scenarion sen så kommer jag att få min karaktär att bli igenkänd vilket jag vill att han ska vara unik. Sen är jag jävlig snäll och trevlig emot folk vilket jag ser som en fördel inom ett community. Sen så gillar jag att få se olika scenarion och hur de kan utspela sig vilket jag tycker är riktigt roligt.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade denna server och att jag har kollat på twitch och även sett svin roliga highlights på youtube och tiktok

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målen jag har med mitt rollspelande är att för nuläget utveckla den så mycket jag kan för att kunna bidra till rp nivån på servern och jag anser att det är väldigt viktigt att jag är bra på rpa innan jag börjar ta större ansvar på servern men jag tror att jag har förmågan att lära mig snabbt eftersom jag tycker detta är väldigt kul och jag har kompisar som jag ständigt spelar med som är väldigt seriösa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målen jag har på Unive är att för nuläget utveckla min rp så mycket jag kan för att kunna bidra till rp nivån på servern och jag anser att det är väldigt viktigt att jag är bra på rpa för att kunna göra andra folk som jag rpa med intresserade och njuta av händelsen för att alla ska kunna ha ett bra tid på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar inte riktigt andra servers.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka