Nekad Splash | Ansökan till Whitelist Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Splash

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? YouTube Splash#6763

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Skulle tycka att det är något roligt att få hjälpa folk med servern så dom kan få nya jobb och söka till andra saker.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en riktigt skön, social och pratglad kille som alltid gillar att prata med nya folk och skapa nya vänner. Jag kommer att vara aktiv ofta och ta detta så seriöst jag bara kan då jag verkligen gillar denna server, vill att Unive ska bli den största servern då en del ligger hos de WL-ansvariga, hur snabba, bra, trevliga de är med sin roll. Om vi är bra på den fronten så skulle vi nog få in fler spelare som inte väntar länge på sin WL och det skulle leda till att dem rekomenderar vår server till andra och så vidare.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag är trevlig, sen är jag också lugn. Jobbar bra. Jag vill gärna vara den personen som folk kan lita på. Jag är den som säger mina åsikter och är pålitlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Flera som tar Unive mer seriöst.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Seriös Rp och han runt 100 timmar på fivem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Kolla WL ansökningar så ofta som möjligt

Hur ser din aktivitetet ut? Jag brukar ha tid vid 12:00 - 13:00, 15:00 - 15:30 och sen 17:00 - 18:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Japp

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka