Splash | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Splash

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? YouTube Splash#6763

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Har nu spelat på unive lite mer än en vecka och har redan 72 timmar. De i snitt 7-9 ish timmar per dag om man delar upp det. Har varit aktiv väldigt mycket och kommer att fortsätta vara det i framtiden. Då det är lov nu kan jag lägga ner några timmar per dag i servern och bidra genom att hjälpa till och ser till att allt går rätt till.

Berätta om dig själv Är en person som gillar att chilla med vänner offline och online. Sprider inte hat mot några och försöker bli vän med alla då man alltid kan förstora sin cirkel och bjuda in fler folk. Gillar också att träna, i en vanlig vardag så går jag till skolan, sedan gymmet och avslutar min dag med att spela med vänner. Så jag ser mig själv som en väldigt friendly och rolig person och försöker alltid att få fler vänner. I man kan hjälpa och motivera varandra till att nå sina framtida mål.

Vad skulle du göra om du blir staff? Hade jag blivit accepterad som en staff medlem, så hade jag sett till att allt går enligt som det ska göra. Jag skulle checka upp discorden och se att ingen blir utsatt för något i servern och att ingen sprider hat och kränker någon/några. Inte bara det men självklart skulle jag spendera mycket tid att hjälpa folk som väntar på support och även att alla följer reglerna i FiveM servern. Vill inte se mig själv som en väldigt "tuff" admin som lägger väldigt långa straff på folk som exempelvis råkar gå ut ur RP. Men som sagt se till att alla sköter sig och försöker vara så hjälpsam som möjligt.

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 månader sedan tror jag.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? ? Jag gick inte med i Unive för att någon vän rekommenderade servern, jag hittade den bara i search och jag märkte att detta var en väldigt aktiv server och ganska stor den snittar typ 200-300 personer per dag och jag förstår också då att det behövs fler personer som kan hjälpa till i servern. Inte bara att jag märkte att den var väldigt aktiv men jag drogs till servern och började bara spela ännu mer på den. Tog inte lång tid tills jag verkligen njöt av stämningen och folket på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag har vart staff förr i andra sorters RP servrar och har bidragit väldigt mycket. Jag väljer att spendera mycket tid på att hjälpa folk som behöver tips, rapportera saker som att folk bryter mot reglerna, eller bara att svara på deras frågor. Jag tror att jag är rätt man till jobbet och kan erbjuda mycket.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har totalt 1600 timmar på rp servar i CsGo och Unturned. Har 2000 ish timmar på cs och ca 1000 gått till rp relaterade servrar och typ 600 ish timmar på unturned rp servrar där jag var head admin. Som man märkt gillar jag verkligen att spela RP då man kan vara en annan person i en ett spel och rollspela med andra. Skillnaden med dom servrarna jag brukade spela på och Unive är att Unive är en mycket större server. I dessa servrar tog jag mest hand om "customer support" jag hjälpte väldigt många och såg till att alla var nöjda i sitt rpande. Tyvärr så stängdes dessa servrar ner då ägarna inte längre hade fritid över att styra dessa servrar. Mycket hängde på oss admins i slutet, tills det tog stop.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan ett par commands, kan visa dom nedan /goto (Id) (Du TPar till en spelare) /bring (Id) (Du TPar en spelare till dig) /kick (Id) (Du sparkar en spelare från servern) /sqlban (Id) (Du bannar en spelare) /sqlbanoffline (Hex) (Du bannar en spelare som är offline) /revive (Id) (Du upplivar en död spelare) /tpm (Du TPar till din waypoint) /dv (Du tar bort en bil/ Delete Vehicle) /tp (Koordinater) (Du TPar till koordinater) /giveitem (Id) (Item) (Du ger en spelare ett specifikt föremål) /giveaccountmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /setmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa) /ooc (Du skriver i en chatt där man inte får ta info ifrån) /noclip (Du blir osynlig och kan flyga, detta kan användas till att hålla koll på spelare) /car eller /v (Du kan spawna in ett fordon) /spectate (Id) (Det funkar som en övervakningskamera, du håller koll på en spelare) /freeze (Id) (Du fryser en spelare) /clearchatforall (Du rensar chatten för alla spelare) /sqlbanhistory (Steamnamn) (Du kollar historiken för en spelares bans) /sqlunban (Steamnamn) (Du unbanar en spelare) /skin (Id) (Du ger en spelare skin menyn) Jag kommer inte ha tillgång till alla.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Självklart. Har alltid vart en fast learner och kan anpassa mig väldigt snabbt till systemet.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag har bara spelat på Unive sen jag började, testade på en server som heter nopixel med en engelsk vän men vi spelade bara på den i någon timme sen kom vi tillbaka till Unive. Då det är en svensk server och det är mycket enklare att anpassa sig till det.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej tror faktiskt inte det. Har blivit bannad från servern någon gång då jag råkade gå ur RP, personligen tyckte jag att det var lite för strikt och att en varning räckte. Men förstår även att detta är en SERIÖS rp server och sånt tolereras inte. vi ses

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka