Nekad Spke | Whitelist ansökning [Kela]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spke

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/spke88/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry Falk

Vad är ditt discord namn? EB Spke

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär en rolig och almänt skön snubbe en kille som äslaskar att leva livet och köra coola snabba bilar han är också väldigt lagligt följer alla lagar så som trafikregler och lagar om knark ja alla lagar som finns. Hans störtsa dröm är att bli mångmiljonär och bara kunna leva livet i lyx. min karaktär är 22 år gammal . hans bakrund är ren han har inprensip precis slutat skolan och tagirt studenten. Hans största intresse är att köra bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna skaffa ett job inne på servern och jag vill även veta att ni litar på mig att jag följer alla regler i servern och på discord servern. Jag kommer bidra med en skön stämning och även försöka att få alla att må bra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har många vänner som spelar på servern och även fåt höra att det är en bra server och att alla är snälla mot varandra

Hur hittade du Unive? Fick tips av mina vänner och dem alla sa att serven är jättebra

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få servern att bli en bättre plats och även att ha roligt med mina vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte har inprensip börjat spela igen efter ungefär ett halvårs uppehåll och när jag spelade innan så spelade jag varje dag i ungefär ett halvår nonstop

Tillbaka