Nekad Spke | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spke

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/spke88/

Vad är ditt namn i verkligheten? Harry Falk

Vad är ditt discord namn? Spke88#3548

Vad är ditt födelsedatum? 4 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abbe möller och är 23 år. Han kommer från familj i skåne som hade gott med pengar och är mittenbarnet bland 5 bröder. Han hade har alltid varit självsäker ända sedan ung ålder. Han hade lätt för att skaffa vänner som liten och det sitter i än idag. I mellanstadiet började han dock umgås med fel typ av personer. Hans föräldrar gillade såklart inte det och visade det tydligt Hans far hade alltid en tråkig ton på abbe och hans mamma pratade nästan aldrig med honom. Det senaste han kommer ihåg som hans mamma sade till han var för 2 veckor sedan när han hade glömt tömma diskmaskinen. Hans far gav alltid extra kärlek och köpte alltid nya fina saker till sina bröder som var "perfekta" i hans fars ögon. Det tog hårt på Abbe och han hängde inte med skolarbetet. När han började högstadiet hängde han bara med dem "coola grabbarna". Hans bröder stöttade han och försökte få han att börja fokusera på skolan så han kunde få en vettig framtid. Men det sket Abbe fullständigt i. Abbe fortsatte hänga med sina taskiga kompisar för att fortsätta vara "cool". Men detr hela ändrades en dag när han kom hem från skolan. Hans pappa hade fått ett samtal från läraren om att Abbe hade rökt på inom skolans område. Hans pappa blev fly förbannad och skrek på Abbe. Men det var just det som behövdes. Abbe ändrade på sig, han ville istället visa sina föräldrar vad han kan och att han också är lika duktig som sina bröder. Abbe började på boxning för att få ut sin ilska och började även plugga mer och mer. Hans mål var att ha minst 250 merit i slutet på 9:an. Han jobbade hårt och fick hjälp från sina bröder. Abbe slutade 9:an med 270 merit och hans föräldrar var stolta över honom. Hans kontakt blev bättre med dem och han började också få nya prylar av sin pappa. Abbe började gå el och energi på gymnasiet och trivdes där. Hans äldsta bror Bo Flyttade till staden Unive och ett halvår senare flyttade den näst äldsta Basse också dit. Basse blev chef över bilfirman Ulla-karin och Bo blev biträdande. När Abbe Gratulerade gymnasiet ville han också ta sina bröders fotspår och flytta till Unive. Hans bröder stöttade honom som vanligt. Så våren 2021 flyttade Abbe till Unive och hans bröder fixade en plats för honom att bo på och fixade även ett jobb till honom på Ulla-karin. Abbe trivdes i staden och på jobbet men blev en dag rånad på allt han hade på sig som mobil och pengar. Då bestämde Abbe sig för att gå polisskolan och Basse följde även med han. Dem båda två blev antagna och jobbade upp sig från aspiranter. Dem fick snabbt befordran som assistent och fortsatte ta utbildningar därefter. Dem jobbade ett tag i poliskåren men beslöt sig tillslut att avgå. Basse började jobba på vianor men Abbe var arbetslös. Han ville istället flytta hem ett litet tag till skåne och träffa familjen. Men nu är Abbe tillbaka i Unive och vill börja jobba igen och vill ha medlemskap i Unive igen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli antagen eftersom jag har mycket erfarenhet inom rp på just denna servern och och har en hög rp nivå. Jag har även en väldigt social rp och hänger ofta med kompisar och jobbar inte hela tiden som vissa gör. Jag lär mig snabbt och har utökat min rp nivå extremt mycket på bara det senaste halvåret. Jag kommer även behandla folk med respekt och följa reglerna noggrant. Jag vill också vara en del av Unive communityt igen och kunna hjälpa till och öka rp nivån.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserar mig mest är den sociala rp:en som finns t.ex fiskning att jaga osv inte så många servrar har det och det är viktigt för mig.

Hur hittade du Unive? Många av mina vänner spelar på servern även jag spelade på den innan och är nu sugen på att roleplaya igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att fortsätta utveckla min rp nivå, skaffa nya intressen och va en del i roliga scenarion även om jag inte alltid vinner scenariot.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? vara en del av communityt, utveckla min rp nivå och ha en bra social rp men samtidigt följa reglerna.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka