Accepterad Spke | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spke

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/spke88/

Ditt Hex-ID: 76561199089459420 (Dec) 1100001434e20dc (Hex)

Vad är din discord tagg? EB Spke#3548

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag råkade komma åt muskel F när jag hade blivit gripen och råkade gå ut ur polisbilen men inte i farten utan bilen stod still

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev gripen utav ett par polis dem satt på mig handfängsel och satt mig i bilen när polisen stod och samtalde utanför bilen så råkade jag komma åt muskel F och råka gå ut ur polis bilen och blev då instabannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att bannen va riktigt efter som att man inte ska gå ut ur en polis bil men det va ett mistag och sen tyckte jag att det va lite hårt med 10 dagar har redan väntat 5 dagar på denna ban och tycker att det räcker meftersom att det va ett mistag

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag slog till min polare på skämt och blev bannad i 3 dagar för lall och detta var för cirka 4 veckor sedan och har lärt mig mycket om själva rp och allt och är mycket mer mognare så tyckte att denna banne som jag fick nu va väldigt hård

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte vara så klumpig att komma åt muskel F

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte råka göra något misstag för det kan resultera i en ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka