Accepterad Spjulle | Medlem ansökning [wienerbrod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spjulle

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198403672919/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? Jan emanuel#4456

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2006

Berätta om din karaktär. Jhonny svensson är 25 årig ganska udda karaktär då han haft en svår uppväxt och barndom. Jhonny föddes som biologisk tjej men med tanke på allt skit och bråk som hände under barndomen fick Jhonny mycket egen tid och börja därför få sina egna tankar att flöda utan påverkan från någon annan. Dessa händelser och egen tid spelar en stor roll till varför Jhonny valde att döpa om sig till jhonny svensson från Ida svensson men också byta sin identitet till kille för det vad han känner sig bekväm med.

Jhonny har intresse för bilar och att tjäna pengar vilket också leder till att handla med bilar. Fotboll och sport har även en stor del av jhonnys hjärta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit whitelist här på servern innan i våras men har tagit en liten paus från Fivem och spel under sommaren men är nu intresserad av RP och vill också bidra med bra sådant vilket jag tyckte jag gjorde innan sommaren då också jag var anställd som Sjuk eller undersköterska kommer inte riktigt ihåg. Detta tyder ju då på att jag har en ganska bra erfarenhet i svensk RP och vet ganska bra hur det går till på just denna Servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är stor server med många spelare vilket bidrar till många olika möjligheter och bättre ordning på RP:n. Men också såklart för jag Spelat här mycket innan

Hur hittade du Unive? Det var längesedan nu men jag har för mig att jag blev indragen i hela grejen med RP av en kompis.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att låta både jag och de andra jag delar mitt RP med avnjuta grejen med RP och låta varandra inleva sig mer i sitt roleplay.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att söka arbeten på kanske olika yrken och testa på saker som jag inte gjorde förra gången jag var whitelist.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka