Nekad Spjulle | Ban överklagan[VIble]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spjulle

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198403672919/

Ditt Hex-ID: 11000011a6ddb57

Vad är din discord tagg? Spjulle#4456

Vem var det som bannade dig? Exritez.

Hur lång tid var din ban? 9 dagar och 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall + failrp ~Exritez. Återstår: 9 dagar 9 timmar 33 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det ända jag kan komma på som jag har gjort som kan ledda 10 dagars för lall är när jag var inne hos Marja-lisa hästberg bil & motor AB och stod och snacka om trans personer för min karaktär är trans och folk påpekar det om det uppfattas som lall för andra kan jag förstå men det var inte meningen isåfall menat till det jag hade ingen åtanke i alla fall till at göra mig rolig på det viset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på sjukhuset och fick vård av en läkare för det var någon som döda mig när jag var afk när jag va och hämta mat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig ban framför allt för det är väldigt lång ban för en anledning som tolkas olika beroende på individ.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte ta onödiga konversationer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ha andras tankesätt i åtanke och tänka mig för innan jag säger något. som kan uppfattas fel.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka