Nekad Spindel | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spindel

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375822484/

Ditt Hex-ID: 1100001545fae94

Vad är din discord tagg? Spindel♡#2455

Vem var det som bannade dig? San från dcn och Nekkan offline bana mig tror jag.

Hur lång tid var din ban? Permanent Bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kan inte kolla för är på Mobilen tyvärr Men stog något med är inte välkommen Helt plötsligt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det började men att jag ville starta upp en Slags RP server men så hade jag den uppe 2 dgr och nu saknar mina Polare Som Musen , Braxflax , Linus , Ludvig och Många fler som Zatra för att de är riktiga goda vänner och haft Bra stund med de vill ta nästa steg och vara mer Lojal till serven och Bli Medlem på Unive igen tidigare haft WL och Ped och Mycket har Jag Donerat. Men ändå försöker jag flera gånger bli Unbannad jag kämpar så mycket jag kan och skriver ner det jag kan för att få utförliga svar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vilade men SAN tagga mig i dcn och blev bannad samt Nekkan offline banna mig .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte Felaktig Mitt fel jag som gjorde fel och nu ber om Unban Inte Felaktig Mitt fel jag som gjorde fel och nu ber om Unban för Vill ha Kul som Tidigare och Velat donera mer fast först måste man ju bli Medlem hoppas ni förstår detta är viktigt. finns flera som saknar mig har en bror på Unive samt en Kusin som spelar där men snart
Tänker lämna för De vill ha mig där men vill förhindra det,

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade spelar typ Counter Strike eller Fortnite eller bara Gått ut med mina vänner utanför spellivet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Just jag då kunde göra Annorlunda är att Inte Testa på en annan server för de oacceptabelt att göra på Unive och jag gillar denna servern pga RPN samt De roliga spelarna på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart och är riktig ledsen över det som hände men jag kämpar och Kämpar men ändå räcker inte mina ban överklagelse (jag tar gärna muntligt) om behövs men Saknar alla Mina Vänner på Unive som tusan och Vet inte vad jag ska ta mig åt längre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Vill bara säga till just dig SAN jag vet det vart stort Misstag det jag gjorde och ångrar enormt och har min Bror och Kusin som kör på Unive som saknar mig även Mina Goda Vänner och min tid på Unive och Hoppas du förstår det innerst inne att det var fel av mig att göra det men också tycker förkänar en till chans för faktiskt kunna Bevisa min Lojalitet mot Er sedan känner jag bra Staffs som Är trevliga även du var jätte trevlig innan och även nu men bara jag tyckte det förändras ja vet bara för jag vart snäll mot dig osv ska jag inte få Unban men har gjort Ban överklagelse nu igen och Önskar mig Unban till Jul för Ha Trevligt och ser fram emot ett svar på Forumet av dig blir jag Nekad Så får de vara så jag kommer fortsätta Kämpa men blir jag Godkänd så är det såklart bästa som Kommer hända mig till Jul och kommer bli så glad och inte bara jag som kommer bli Glad utan även mina Vänner och Familj. Hoppas du Förstår San

Hur tänker du ens när du väljer att lämna unive och väljer starta upp en egen server sen efter 2 veckor så vill du komma tillbaka?

SAN jag vet jag e riktig Dum i huvudet och vill tillbaka nu ber dig en sista chans för bevisa det jag går för 🙏

Sen är ju den bästa vägen inte att komma krypandes in i mina pms och be mig att kolla din ban överklagan

Hej Nekkan , Jag vet för vill bara ha en Enda sista chans för Bevisa allt jag har och vad jag går för och bevisa vem jag är för er kommer göra mitt Bästa här hos Unive Vill bara komma tillbaka så Mycket för Min Bror och Kusin spelare här och saknar de väldigt mycket även mina Vänner här

Kommer aldrig göra om samma misstag och kan lova på Gud att de inte ska ske igen

Jag vart en riktig Skitstövel som tog det beslut och nu vill komma tillbaka men de finns anledningar till varför jag vill komma tillbaka och det har jag redan skrivit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka