Nekad Spindel | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aspect1

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375822484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001545fae94

Vad är din discord tagg? !☆Spindel☆#1234

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa till Limpis att hänga sig / ta självmord.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej, Jag sa till Limpis att hänga sig / ta självmord för en löjlig anledning. Låt mig förklara på ett bra sätt. Jag satt hemma en helt vanlig dag och satt me mitt gäng i VC Och fråga "Vill ni importera in en import bil till vårt gäng" och alla vill ju de så jag sa ja och vi donera för den vi satt i don och valde bil men det dumma vi gjorde är att vi valde en OP Bil som gick 500+ vägde ksk 100 ton den här BMW Ksk ni kommer ihåg och så hade vi den i ca 14h it ens en hel dag sedan efter restart märkte vi att bilen gick as konstigt. Den sladdra , Gick i 200 , Bromsarna funka knappt och jag blev sur så chatta me Emmawh som är min vän / Mamma IG Och sa till Limpis o begå självmord medans hon satt o skärmdela i don och tror Diaz eller ngn annan staff screenshota och skicka till Limpis det var så jag vart bannad och är väldigt ledsen för det beslut jag gjorde och vill så jättegärna komma tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att säga så fula ord till Limpis då han it förkänar det och fattar att menas med Inkompentent om jag säger till han att ta sitt liv var nog lite hårt ist skulle jag frågat snällt varför bilen var så konstig. Philip320 om du ser detta snälla skriv inte bara nekad på alla mina överklagningar som jag gjort. Då det är it så trevligt för mig att sitta och be om ursäkt och sedan inte få en anledning? ta det som kritik.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade gjort ban överklagan först men som läget är nu har jag vart bannad i runt 3 månader och vill komma tillbaka som en ny person till sommar. Har tagit lärdom av min ban och tagit konsekvenserna för mitt regelbrott.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att prata mig fram istället för säga rakt ut "Limpis ta ditt liv" och det var väldigt oproffsionelt av mig att säga så fult ord då ingen förkänar att få de orden åt sig. Och förlåt till dig Limpis. Menar det verkligen ber om ursäkt och hoppas du kan förlåta mig vet att var ingen bra person då men har verkligen förändrat mig själv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Har verkligen steppat upp som människa och är inte samma som tidigare är jätte vänlig person. Det kommer ni att inse

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka