Nekad Spindel | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spindel

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199375822484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001545fae94

Vad är din discord tagg? Spindel#7854

Vem var det som bannade dig? Limpis

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej kan jag börja med att säga och jo det som hände var att jag sa själv till limpis att begå självmord och tycker jag gick lite överstyr jag kommer berätta mer om vad som hände ett steg ner här.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det börja med vi importera in en (OP) Bil till vårat gäng sedan därefter blev den sänkt as mycket så den sladdra osv och gick långsamt som att våra pengar gick åt skogen på det köpet och sedan fundera jag mycket skrev t Emmawh och berätta att de sänkt och sedan hade hon skärmdelat i don så att någon av staffsen tog Screen och jag både ångrar mitt beslut att säga så hemska ord och förstår att ni inte vill ha t illbaka mig efter alla gånger och jag säger jag lovar att bete mig men jag själv tycker inte jag förkänar unban men det är erat beslut och ber så hemsk mycket om ursäkt till Limpis för allt jag sa i hans pm och hoppas ni förstår jag är grovt Ledsen över detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig pga jag som sa så grova ord som att jag verkligen menade det men att jag också sabbade för mig själv att jag då hade eget gäng , sv , fina roller hos Unive och bara slängde det som en Pappersboll och det är inte okej av mig och det menar jag verkligen. Jag säger bara att jag gjorde felet , Jag tog konsekvenserna och insåg vad som hände tillslut. Ber om Ursäkt med allt jag har gjort och önskar få en till chans och vet det har blivit mer och hårdare åtgärder hos servern för bli medlem osv men jag kommer inte göra er besvikna och riktigt stort förlåt till Limpis du förkänade inte få de orden och vet ni hatar mig verkligen hårt och att jag e barnslig osv men lovar efter de här nästan 2 veckor har jag lärt mig mycket samt förstått varför blev bannad och verkligen lärt mig något utav det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade först skrivit banöverklagan men inte den första sekunden man blir bannad och jag har nu vart bannad i över 1 hel vecka och tycker jag tänkt mycket och valde skriva denna Ban överklagan som jag it tror kommer hjälpa men man hoppas alltid på hopp och att jag var inkompentent ber jag också om ursäkt och de med Staff diss mot Limpis var fel och inser det själv. Men en chans ber jag it om för man it ska be om det men säger bara ni kommer inte bli besvikna på mitt nya jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att först lugna ner mig och inte gå överstyr för en bil jag var riktigt dum och jag förlora allting som SV , Gäng boss och Ped och mer fina roller jag hade donerat för på Unive för jag älskar servern och fattar varför ni it vill ha mig tillbaka men jag ber om ursäkt grovt till Limpis och för jag gick överstyr var den dåliga beslutet av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har tagit lärdom av min Ban och nu vart bannad runt 1 månad och tyckte det var rätt så bra om jag skrev en Ban överklagan nu. EmmaWH vill ha tbks mig o jag tänker köpa tillbaka min ped igen och rpa barn som gjort tidigare och var faktiskt en bra barnrpare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Jag lovar att jag har förbättrat mig och tagit lärdom av mina misstag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka