Accepterad Spindel | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spindel

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Spindel♡#2455

Ange ditt födelsedatum 11 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Börjar med Att vid 07-08 Vaknar gör mig redo för Dagen då jag Tar på mig Ngt Lätt sedan Äter lite senare vid 10:00 därefter Brukar jag gå direkt in för rpa och ha lite kul med folk ig annars i när jag har skola Är det att jag brukar komma Online 16:00 - 22:00 Där typ men Äter vid 12:00 Något lätt därefter sedan Spela vidare och 17:00 Middag brukar gå ut me mina Polare ibland men annars äta hemma sedan brukar jag Sova runt 01:00 är en Natt person som sagt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Om 8 dgr är det 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 11 gånger kan visa Imorgon men Tarzan vet senaste gången var 10 men blev bannad nu innan då det blir 11.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Spelare i dess område där du är och kan se, sv kan inte noclipa men de kan kicka o sv banna folk som inte beter sig eller gör olämpliga saker som inte ska ske i de område du som är sv är på. Så de kanske kan störa andra folk som försöker få en bra rp nivå och gör så dem tycker de blir lalligt så alla sv håller borta lall som kan ske vid dig där du är Och en Sv ska rpa som en vanlig spelare och Inte leka Staff för SV underlättar Staffs arbete medans de RPAR på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ser mig själv som lämplig då jag tidigare har varit Servervakt på servern och har bra koll på regler samt kommandon osv. Har även varit servervakt en del av min tid på Unive så vet hur man ska agera om någon lallar mitt i ett scenario eller annat sammanhang. Jag kommer göra allt jag kan för att göra servern till en bättre plats att RP:a på och inte abusea mina perms. Detta tycker jag gör mig till en lämplig servervakt med tanke på att jag har bra koll. Denna servern är en av Sveriges största vilket gör att den behöver mer underhåll och hjälp att få bort lallare och folk som inte är på servern för att RP:a. Detta är viktigt för att få servern att hålla den höga standard som den är känd för och därför Behövs servervakter också och inte bara jag som ser mig Lämplig utan finns många andra på Unive som är Bra för rollen :)

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Vi säger jag är i ett scenario och jag börjar bli Dödad så jag väljer att dra en kick på personen för inte vill dö och det exempel på det. och ett till exempel på korruption och abuse är när man gör någonting som man inte får, eller att man som exempelvis SV får perms ingame och sen använder de till sin fördel, alltså att man t:ex använder toggleid i ett scenario som man inte får eller att man revvar sig mitt i ett scenario när man inte får det. Det är abuse och korruption.
 
Kan även Alla Commands som är /svban /kick /revive /toggleid /dv /sv och /sv är Chatten som Servervakter har ingame
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top