Inaktuell Spindel | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spindel

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad heter du på discord? Spindel♡#7345

Vad är ditt hexid? 1100001545fae94

Ange ditt födelsedatum 11 December 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill se denna server utvecklas. Jag vill alltid kunna hjälpa folk att bli en del av denna server men det innebär att man också tar in rätt folk. Vilket jag tror jag kommer vara riktigt bra på om jag blir medlemsansvarig. Vi behöver ett bra communtity o bra rp nivå. vilket jag tycker att vi har men det kan ju utvecklas mer och mer. Jag tycker det borde finnas mer medlemskaps ansvarig så vi kan få in mer spelare som vill rpa seriöst på servern. jag vill kunna ge alla som verkligen vill kunna spela på servern som medlemmar en chans o visa sitt rolespel och kanske förbättra sitt rolespel i fram tiden och sen älskar jag o prata med människor. jag brinner för att ge folk en chans att få medlemskap på vår kära server så dem också får utveckla och höja sin rp nivå till max och visa vad dem går för så dem kanske i fram tiden kan börja jobba på medlem jobb eller kanske bli kriminell. Och från första början därför jag ansöker till detta är för jag vill hjälpa så många som möjligt och hjälpa folk att hörja och utveckla sin rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag själv tycker att jag är väldigt snäll, trevlig och social. Jag vill/kommer också att läsa alla skriftliga ansökningar och inte bara ta intervjuer. Jag vill också att ni väljer mig som medlems ansvarig för att jag kommer inte bara acceptera vem som helst bara för att de kan vad kanske RDM och VDM betyder. Jag kommer bara ta in dem som verkligen förtjänar det och som har läst alla av Unives regler och verkligen jobbat för medlems rollen. Och jag tycker att man borde verkligen förbereda sig när man tar intervju och inte bara veta typ hälften av reglerna och tro att man ska bli accepterad och för jag kommer alltid göra mitt bästa me att läsa nogrant o acceptera rätt folk. Jag kommer även att alltid vara lugn o trevlig under muntliga.
jag kommer bara under muntliga delen att godkänna om dem kan reglerna bra och vet hur man rpar o håller en hög nivå.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta folk med respekt o trevlighet, samt it vara stressad för då stressar man konversationen också. jag kommer inte sitta o ta intervjuer om jag tex bråkat me nån irl o är på dåligt humör för då vet jag att jag inte kommer bemöta folk bra. jag vill alltid att folk ska tycka bra om mig vilket ja hoppas alla gör. jag kommer alltid att bemöta o hälsa på bra sett när de dags o ta muntliga intervjuer.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag att medlems rollen ska vara speciellt att åstadkomma och att folk blir väldigt glada när de får rollen om de presterat bra. Jag vill att folk verkligen ska vilja bli medlemmar och inte gå runt och vara icke medlemmar. Jag vill verkligen uppmana folk att det är roligare att rpa som medlem än icke medlem. Jag vill att unive en dag är fri från icke medlemmar och bara folk som är medlemmar och rpar bra.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att en medlem ska kunna majoriteten av reglerna men det gör inget om en person inte vet någon regel. Jag kommer då uppmana personen att läsa om regeln på forumet och skicka länk. Jag vill att som medlem att man ska kunna göra scenarion och utföra dem seriöst och med så hög rp nivå som möjligt tills scenariot är över. Jag vill att medlemmar ska ha denna förmågan i sig. Om de kan göra detta bra så blir de perfekta rpare på unive. Med detta kommer ju lite träning också såklart, när de blir medlemmar får de öva upp sin rp förmåga och hitta ett eget sätt hur personen lär sig bäst. Detta är konsten med rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig är att det kommer in fler medlemmar in till servern och bygger upp communityt med nya och bra rpare. Jag har ett förtroende från 320 att göra mitt jobb utförligt och bra så att unive fortsätter med uppbygget av communityt. Detta förtroende som man har som medlemskaps ansvarig är ett ansvar man måste leva upp till. Jag har ett stort ansvar att jag varje dag ska läsa ansökningar och ta intervjuer, detta är något som jag kommer lyda till högsta nivå och göra med glädje.

Hur ser din aktivitetet ut? Runt 4h per dag Med datorn annars Håller jag På med annat som vara ute och Göra saker utanför mitt liv.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag skulle aldrig Lämna Unive detta är mitt hem.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej,Mvh Leon

Senast ändrad:
men philip320 accepta min förra men tog bort ärendet för att jag ej var medlem då så han tyckte min förra var bra så kan ni ge mig rollen är ni snälla?

Tillbaka