Accepterad SpiKen848 | Medlem ansökning (Rossi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpiKen848

Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? spiken13

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Kevin Olsson och är 27år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, snäll, lugn

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Kevin Olsson 26 år gammal. Han är uppvuxen med sin mamma och pappa och levt i en väldigt lugn uppväxt tillsammans med dom i storstan. Bilintresset har han ärvt av sin pappa som är personbils mekaniker och själv samlar och grejar med bilar på sin fritid. Kevin har alltid haft ett stort intresse för bilar ända sedan han var liten. Tyvärr så är bil intresset väldigt dyrt och har skapat stora problem för Kevin för att få ihop pengar till sitt stora intresse. Han har tyvärr hamnat lite fel och börjat hänga i kriminella kretsar där han utför små affärer osv. Kevin är väldigt försiktigt av sig och har lätt att flyta med i vågen och samarbeta och knyta nya och fräscha kontakter. Kevin är väldigt snäll och genuin mot sina nära och kära och de som verkligen bryr sig om honom. Kevin är väldigt lugn av sig. tål mycket stress. Jobbar bra i grupp. Har ett bra ledarskap. Han har lätt att få andra att lyssna på honom om han verkligen har bestämt sig för en sak. Han brukar ofta lita på sin egen magkänsla och agera utifrån den. Kevin kan vara en rolig individ som ofta kan vara skämtsam av sig och tycker allmänt att livet är väldigt skönt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och rolig rp. Jag kommer fokusera mycket på detta med bilar och kriminalitet. så kommer bidra med hög social rp och försöka bygga sina kontakter inom båda kretsarna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motparten vinst i scenario innebär att inte spela för sin egen vinning i scenario. Alltså inte göra de omöjligt att motparten ska kunna vinna ett scenario. Ett exempel på detta kan va ett enkelt trafikstopp av polisen. För att spela för polisens skull och stanna vid trafikstoppet och låta scenario fullbordas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag använde mig av tredjepartsmjukvaror vid ett tillfälle vilket var väldigt dumt. Jag lärde mig att det fel eftersom det gav mig vissa fördelar som andra kanske inte hade. Jag har lärt mig av mina misstag och är redo att ta min andra chans,

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming är när man tar information från irl till sin karaktär. Detta är strikt förbjudet. Din karaktär ska inte bli påverkad utav OOdenC utan ska agera som den gör ingame. Meta gaming är kortfattat att man tar OOC information till sin karaktär och använder sig utav det i sitt rollspelande.Power gaming är en regel som har mycket betydelse och omfattar mycket inom rp. exempel på powergaming är att inte rpa på skador när du blivit skjuten. utan du väljer att resa dig upp och fortsätta. Att spela för att få mycket pengar är också powergaming. Spela för att vinna ett scenario är powergaming. Tycker jag fått med lite av vad powergaming är.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka