Nekad SpiKen848 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpiKen848

Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SpiKen666/

Ditt Hex-ID: steam:11000011610a746

Vad är din discord tagg? spiken13

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 valde att banna mig då jag hade fusk inne på servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått en fil skickad till mig som folk tydligen använde på unive. Denna fil va då ett fusk som innehöll aimbot. Jag tänkte först inte använda denna då jag inte vill fuska på spel eller få fördelar i spel egentligen. Men jag var väldigt trött på att ofta möta fuskare inne på servern i skottlossningar vid detta tillfälle och dum som jag var så valde jag att prova själv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde väldigt fel som valde att starta filen. det var ett riktigt dumt och lågt beslut av mig. jag är dock väldigt nöjd att jag inte hann använda det så de blev skadligt för andra spelare på servern i skottlossningar. Jag tycker somsagt va inte om att använda fusk egentligen men var vid denna tidpunkt väldigt trött på fuskare. Ska inte sitta och skylla ifrån mig då det är jag som gjort fel och brutit mot serverns regler vilket jag verkligen ångrar. Jag förstår till 100% varför bannen placerades på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har totalt fått 8 bans under en 3års tid som jag spelat på unive. Unive var första servern jag började spela på och har varit sedan dess. Så de flesta bannsen jag fått är "lärobans" som tex PWG. Men dessa har man tagit lärdom utav och genom dessa kunnat förbättra sin RP. Unive va servern jag började på och kommer alltid va där jag hör hemma! Utan tvivel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade defentivt kunnat göra det annorlunda. Istället för att bli irriterad och impulsiv så skulle jag tänkt igenom innan jag valde att starta filen och använda mig utav den. Det var somsagt riktigt dumt gjort utav mig att göra detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag verkligen inte vill vara bannad från unive då jag verkligen gillar gemenskapen och servern i helhet. Började somsagt spela 2022 på servern och har spelat konstant sedan dess. Om jag får en chans till kommer jag verkligen briljera med bra rp. Jag respekterar era regler på servern till fullo. Jag ångrar extremt mycket att jag var så sjukt korkad som startade denna fil. vet inte över huvudtaget vad jag tänkte med....

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka