Nekad SpiKen848 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpiKen848

Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SpiKen666/

Ditt Hex-ID: steam:11000011610a746

Vad är din discord tagg? spiken13

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive ban.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan tyvärr inte svara på det riktigt. då jag inte gjort mig skyldig till något regelbrott. Har inte heller blivit informerad om varför bannen placerats på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg och sov när bannen placerades. Vaknade dagen efter och fick se att jag inte var med i någon unive discord längre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är en felaktig ban då jag inte använt mig utav otillåtna program inne på unive. Har alltid stått lojal till unive och lagt en otroligt hög summa pengar under min tid på servern. Jag vet inte riktigt vad som gjort/fått er att få misstankar gente mot mig på att jag skulle använda mig utav aimbot. Det måste verkligen skett något missförstånd i detta beslut. Jag har alltid följt unives standard till punkt och prickat. Har inte heller fått tagit del av något material där ni anser att jag använder mig utav fusk inne på unive. Jag hävdar somsagt va att denna bannen är fel placerad då jag ej gjort mig skyldig till att använda aimbot.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har totalt fått 8 bans under en 3års tid som jag spelat på unive. Unive var första servern jag började spela på och har varit sedan dess. Så de flesta bannsen jag fått är "lärobans" som tex PWG. Men dessa har man tagit lärdom utav och genom dessa kunnat förbättra sin RP.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade tyvärr inte kunnat göra något annorlunda i denna situation. Jag hade mer än gärna diskuterat/samtala gällande denna ban för att reda ut bannen. Jag gillar somsagt unive väldigt mycket och älskar att hänga med polare och rpa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag skulle ha lärt mig av denna ban är att jag aldrig skulle vilja vara p-bannad på unive igen då jag tycker det är oerhört tomt utan det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka