Inaktuell SpiKen848 | Ansökan till avrättning [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SpiKen848

Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
9
Vad är ditt discord namn? SpiKen#1407

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? SvarteWille#7814

Av vilken anledning ska personen avrättas? Vi gjorde ett byte där person hade en "patent" där jag skulle lägga 4 importer. När vi gjort dealen kommer det fram att bilen jag fick ej var patent. Vi kidnappar honom och frågar han hur vi ska lösa situationen men han har inget förslag. Jag anser att efter att ha scammat på så många importer kunna lösa något men han väljer den tråkiga utvägen att bli skjuten. Därför anser jag att han ska avrättad. Han sa även ooc att bilen var patent.

Hur ska personen Avrättas? om denna ansökan går igenom samma dag så har ett scenario redan gjorts där vi kidnappa honom och fråga han en massa frågor kring det som hände. när han själv valt ett beslut så väljer vi att skjuta honom med ett helikopter med automat vapen på och även flertal bomber. när de va klart tömde dom flesta ett magasin på honom med div vapen.

Med vilket vapen ska han avrättas med? vi sköt honom med en helikopter med automat vapen och bomber på fler tal bomber avlossades. sedan tömde vi några magasin på honom.

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? vi var ca 10 pers.

Vad heter personen ingame? muhammed Kashmir

När ska han bli avrättad? han blev avrättad den 12/01-22 ca kl 14:30

Har ju också klipps på när tidigare ägare som numera är helper skriver ooc att de e patent och säger in game att det är det. Varför skulle jag ej lyssna på det?

-rep, ser inte det som en anledning till avrättning samt ni har dödat grabben och skriver en ansökan efteråt...

-rep ni utpressar på import vilket är emot reglerna. Dessa betande är inte okej och då ska han inte bli avrättad för ni inte kan reglerna

-rep du ska få ett godkännande innan ens du gör detta så finns ingen anledning vrf det ska godkännas

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka