Accepterad spiken | Whitelist ansökning [Öggle Flackar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spiken

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Spiken_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad är ditt discord namn? Fisken#9396

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2003

Berätta om din karaktär. Sven Larsson föddes 1998-09-11, 02.47 I en liten by kallad Yakutat, Alaska. De första sju åren av sitt liv växte han upp i den Engelsktalande staden trots sina svenska rötter. Historien bakom flytten är ganska simpel, Svens far hade som ett mål att besöka alla världens länder men som i de flesta historier är det kärleken som kommer ivägen. Svens far träffade en kvinna, och det hela slutade med att de stannade i den vackra byn i Alaska. Vid tidig ålder hade Sven bestämt att han ville gå i sin fars spår. I den lilla byn var hennes far var biträdande polismyndighetschef i Yakutat kommun polismyndighet. Förutom att han mycket tidigt visste vilket yrke han ville jobba med blev han mer och mer försiktig vid främmande människor. Han började utveckla en form av social fobi vid 9 års åldern. Eftersom familjen flyttat till Sverige två år tidigare kunde han snabbt få hjälp för detta, han förstod själv att de skulle ställa till det för honom, speciellt när han ville jobba med människor. Efter mycket om och men släppte fobin sakta men säkert och redan vid 14 års åldern hade han knappt några problem med främmande individer. Sven har alltid tagit skolan på allvar, både liten som stor. Han visste att desto bättre merit han hade desto större chans hade han att klara de som sedan skulle komma i framtiden. Vid denna åldern började de visa sig att han stammar en del när han blir nervös, i vissa situationer är de värre och i vissa mycket lugnare. Eftersom han från barnsben visste att han ville jobba inom polistjänsten höll han sig aktiv på många olika sätt, han provade på massor av sporter med de var inga som föll honom smaken. Istället cyklade han väldigt mycket för att hålla sig i form, han började även med meditation och fick även sin far att påbörja detta. Vid början av gymnasietiden började Svens mor försvinna i jobb, han hade tagit på sig ett journalistjobb samtidigt som Svens far arbetade för kommunens polismyndighet. Föräldrarna tog mer och mer distans från varandra och de alla tre visste vad som skulle hända. I mitten av 2011 skilde sig föräldrarna och Sven gjorde omval för gymnasium, han valde ett gymnasium i Sundsvall så han skulle kunna bo i en studentbostad. Han klarade sig genom gymnasiet utan större problem och det var här någonstans han lärde känna sig själv. Svens personlighet stack ut en hel del från de andra ungdomarna, han var väldigt vuxen trots sin ålder. Han var lillgammal. Han var fortfarande väldigt blyg men var och är alltid generös trots de. Han har väldigt mycket sympati, nästan för mycket då han tycker alla borde få en andra chans. Om inte fler. Han var väldigt mycket med sin far ute i garaget när han var ledig, han hade fått hans bilintresse. Som projekt hade de börjat renovera en gammal Chevrolet Camaro från 67 men det var svårt att genomföra projektet eftersom han studerade långt bort. Efter studenten år 2014 sökte han direkt till polishögskolan i Umeå, han hade planerat sin ansökan i flera månader innan. Han var en av de alla 15 700 sökande, men han blev ändå en av de 6 500 som blev godkända till prövningen för blivande poliser. Han flyttade upp till Umeå med sina föräldrars stöd och genomförde utbildningen som varade i 2,5 år. Det var spännande månader, det var också där han träffade sin bästa vän Walter. År 2017 var polisutbildningen avklarad, Sven var inte längre en polisstudent. Han hade tagit examen med exemplariska omdömen. Därefter sökte han jobb vid olika stationer men det slutade med att han inte alls jobbade inom polisen. Sven prövade på en hel del yrken och utbildade sig vidare inom olika inriktningar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad då jag vill ha wl jobb ingame.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat ett tag nu utan wl. och känner att jag vill ansöka om wl då man kan göra lite mer som tex jobba som mekonom samt andra wl jobb.

Hur hittade du Unive? Har polare på servern som tipsade mig samt har hört mycket bra om servern från olika folk så då blev man sugen på att börja.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att ha så kul som möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka