Accepterad spidercrazy252 | Medlem ansökning [Musab]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? spider_252

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2001

Berätta om din karaktär. William Polo var en liten pojke som var mycket omtyckt av de flesta, trots att han hade haft en svår barndom. Han föddes utan sin mamma, som tragiskt avled under förlossningen. Hans pappa var en kriminell som hade byggt upp ett eget gäng med många medlemmar. När William var 16 år gammal upptäckte han att hans pappa hade gömt en hel del vapen för honom. William frågade sin pappa varför han hade dessa vapen, men hans pappa var hemlighetsfull och gav inget svar.
När William fyllde 18 år ordnade hans pappa en stor fest för att fira honom. Under festen överraskade hans pappa honom med en present. William var överlycklig, men chocken var stor när han öppnade paketet och fann en pistol. Hans pappa förklarade att han behövde den för att skydda sig själv. William förstod att hans pappa var en skicklig tjuv och började sin egen kriminella bana. Första dagen började han med små stölder, men snart blev han känd i staden för sina bedrifter.
Till sist bestämde William sig för att flytta till Unive City, en stad full av möjligheter. Nu har han en ny vision: att använda sina erfarenheter för att förändra staden till det bättre. William vill bli medborgare i Unive City för att skapa goda relationer med andra, förbättra samhället och göra staden mer känd så att fler människor upptäcker dess potential.

Vad kan du bidra med till serverns RP? William Polo har en vision om att förbättra och förgylla Unive City-servern. Han planerar att skapa roliga och engagerande scenarier, såsom skottlåsningar där han bjuder in spelare att delta, till exempel som poliser eller andra parter i konflikten. Genom att skapa dynamiska och underhållande situationer hoppas William att öka spelarengagemanget och bygga en starkare gemenskap inom servern. Målet är att skapa en välkomnande och levande atmosfär som lockar fler spelare och ger Unive City ett gott rykte.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du ska inte spela för vinnst och att du ska spela för att skapa bra scenario och göra servern roligare. Vi säger T.ex. Du ser en person ta ut pengar vid en bankomat sen du går till honom medveten att han har pengar och du riktar då spelar du för pengar och vinnst och man ska alltid spela för att ha roligt och skapa en bra RP mellan servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst alla regler och jag vill den reglen jag vill bäretta om är Metagaming = Att tar info out of charactar och lägger in den in game T.ex. Din vän skriver till dig eller ni snackar på dc, din vän säger kom och hämta mig vi torget så är det Metagaming. Copbait=att försöka få polisens uppmärksamhet T.EX. jag kör min bil och driftar med den vid polisen. VDM=använda sin bil som ett vapen T.EX köra på någon. RDM=slå/döda någon för ingen anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? inte så mycket är nybörjare.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det var allt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka