spidercrazy252 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484379660/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ad8220c

Vad är din discord tagg? spider_252

Vem var det som bannade dig? jonte

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20241118160032.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår nu vad jag gjorde fel och jag vill verkligen be om ursäkt för det Jag inser att det jag gjorde var olämpligt och jag ångrar verkligen min handling Jag kan lova att det inte kommer att hända igen Jag kommer att ta ansvar för mina handlingar och vara mer medveten i framtiden så att jag inte upprepar samma misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att min kompis behövde vård men hon kunde inte hjälpa oss så då började vi prata med henne och sedan efter vi hade pratat då började jag twerka lite snabbt fast jag ber om ursäkt jag skulle kanske tänkt lite inann vad jag gjorde så jag ber om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban det var jag som gjorde fel och jag är full medveten om vad jag hade gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har haft min karaktär sedan 2023 och aldrig fått en ban och ifall jag har fått en ban då var det 1 timmes ban och du kan se i bilden att jag inte har fåt någon ban dom senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade nu tänkt till lite tidigare vad jag gör inann jag gör någonting och istället för att twerka hade jag kunnat prata med henne istället och då hade det varit änklare både för mig och mina vänner och hon och detta som jag har gjort nu kommer aldrig att hände igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har verkligen lärt mig mycket av den här bannen Nu förstår jag på ett mycket djupare plan hur en sådan åtgärd kan påverka både mig och den person som jag agerade mot Jag inser att det inte bara handlar om konsekvenser för mig utan också om hur mina handlingar kan kännas för den andra personen Det har fått mig att reflektera och jag förstår nu vikten av att agera ansvarsfullt och visa respekt för andra Jag kommer att tänka mer på hur mina handlingar påverkar både mig själv och andra i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka