Nekad spexz | Ansökan till Servervakt [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ogge..

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
193
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? _spezx

Ange ditt födelsedatum 10 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. jag är online på vardagar ca 4-5 timmar och helger max 7-14 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sen första 1 augusti 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1151208380237619240/1152603127497887885/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag uppfattar en servervakt som kan hjälpa till när det behövs som t,ex revive om det buggar eller att dva en bil som behövs dvas så det inte bara står bilar mitt ute på gatan. Servervakter ska finnas för att kunna underlätta för rpa och få så seriös rp som möjligt, Och man bannar om folk bryter mot regler, En servervakt kan t,ex hjälpa till om nån bli vdm och man ser det så kan servervakten revva och hjälpa till att banna personen så alltså vill en servervakt hjälpa till så servern blir så bra som möjlig och att alla ska sköta sig och att servern får en bra rp nivå. Ett exempel på vad en servervakt mer kan göra är att om nån bryter mot en regel och nån säger det till mig så kan jag be om id och klipp och sen banna med klipp så det inte blir några missförstånd

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker jag passar in i servervakt teamet för att jag är aktiv och spelar på servern varje dag och jag kan de flesta regler och kommandes som behöves kunna och jag är bemötande som t,ex om man bannar nån för Powegaming så skriver man inte din idiot tänk på hur du kör. Jag är ju polis och det kan underlätta för det är många som lallar och kommer och hetsar mot oss och lallar och då kan man kicka dem som en typ varning

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är att om man t,ex jag som är polis och åker till en skottlossning och blir ner skjuten så revar jag mig inte för att vinna scenariot och spela för makt eller dvar bilar utan anledning
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top