Accepterad Spexy | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spexy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198893761963/

Ditt Hex-ID: 110000137a405ab

Vad är din discord tagg? Spexy#7068

Vem var det som bannade dig? Jyazz

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: Satff-Diss Placerad av: Jyazz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag sa bara att en annan staff var bättre än de flesta andra staffsen och då tog han åt sig och trodde jag pratade om han? Och jag vet att han inte är staff längre och hoppas gärna på att jag får komma tillbaka till denna roliga server som jag har haft mycket progress i och roliga minnen med min kompis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett support samtal och sa till han att några staffs är bättre än de andra flesta staffsen och då tog han någonting emot sig för någon anledning och jag fick p ban och blacklist från servern. Snälla philip320 om du ser detta var gärna snäll att unbanna mig för att jag faktiskt saknar denna server och vet att det jag gjort inte var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en stor felaktig ban eftersom att jag bara sa något som faktiskt inte han borde ta emot sig. Han borde helt enkelt bara ha låtit mig säga det och inte tagit så hårda åtgärder.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha gått in i support den tiden eftersom att det skulle förändra hela mitt fivem rykte/liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om ni uppfattar det som staff disrespect så kommer jag vänligen inte att göra detta igen och kommer läsa reglerna och vara sten hård med alla regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Jag beslutar att ge dig en till chans, men framöver ska du både respektera staffs och serverns regler. Ser vi minsta skit och illa beteende då utesluter vi dig för gott, då kommer du inte in här igen. Detta är din sista chans nu, bete dig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka