Nekad spetten1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spetten1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198838026823/

Ditt Hex-ID: steam:110000134519247

Vad är din discord tagg? tomtennnnn

Vem var det som bannade dig? vet inte, gick över till servern och ingen bad mig riktigt komma support så jag vet faktiskt inte men antar att det var @philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-21 190527.gif

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig då jag förut valde att gå över till servern wombat som idag är nedstängd, detta är något som jag idag ångrar extremt mycket då jag vill börja spela på servern igen. Jag gick som sagt till servern wombat men hade precis fått indragen krim för clogg och då gick jag till wombat med bara medlems rollen och trodde inte riktigt att jag skulle få p ban för jag gick över till en annan server med bara medlems rollen. Jag tycker jag förtjänar en ny skans och vill börja på den här servern igen för den har helt enkelt bara bäst rp och så är det bara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så var jag inte riktigt ig utan jag gick över till wombat med bara medlemskaps rollen och det som då hände var att jag fick p ban från unive vilket jag delvis kan förstå eftersom vissa personer valde att göra terrordåd och förstöra för servern. Men det var väll det som i princip hände innan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle nog säga att den var lite felaktigt då jag inte hade gjort något hade precis fått indragen krim på unive och ville då utforska andra serverar och se vad dem hade att erbjuda. Men det var ändå rätt eftersom att jag hade medlemskaps rollen, har gått cirka 5-4 månader sen detta skedde och skulle gärna vilja ha en ny skans på servern då den är riktigt bra.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för anledningen av rdm och lite sånna saker, det jag då gjort är att ha reflekterat över mina banöverklaganden och på så sätt tagit lärdom av mina bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag bara skulle gjort är att ha stannat kvar på unive då den är riktigt rolig, och om jag nu skulle ha bytt server så borde jag helt enkelt bara lämnat dcn och sedan gått över till wombat men jag skulle som sagt gärna vilja få en till skans då det gått ett bra tag nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag defenetivt gjort. Jag kommer aldrig någonsin att byta server från unive då det bara helt enkelt är den absolut bästa servern som finns och så kommer det bara alltid att vara. Har inte riktigt gjort något fel heller enligt mig själv eftersom att jag bara ville byta server men hade ju då meldems roll vilket ledde till p ban.

Har du läst våra regler? självklart

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka