Accepterad Dinoee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dinoee

Medlem
Meddelanden
253
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199185687565

Ditt Hex-ID: steam:1100001490a740d

Vad är din discord tagg? 1.dinoee

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250530182116.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag på flit lämnade Unive för att istället gå över till Wombat Roleplay (Trippys Server). Efter ett litet tag på Wombat kände jag hur dålig RP servern hade. Själv tyckte jag att communityt var ganska toxic och att folket spelade enbart bara för att skjuta. En dag bestämde jag mig för att komma tillbaka till Unive men då insåg jag att jag fått en klakesko ban vilket var lite märkligt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, vi satt och chillade i ett discord samtal jag och grabbarna då från alliansen Narcos, 64th, OG och Sicarios. Några av oss satt och körde på en lall server bara för att skjuta lite och chilla. Själv var jag bara inne i samtalet och chillade. Efter en liten stund fick jag höra att Trippy startade en live för en big announcement, hans announcement var ju hans nya server Wombat RP. Innan man ens hann kolla discord så blev man sprängd med notiser av alla sina vänner som gått över till Wombat. Jag sket i dessa DMs men när jag väl såg att hela mitt gäng lämnat Unive, valde jag att följa med då jag inte ville spela på Unive ensam. Dehär valet jag gjorde var ett stort stort misstag som jag ångrar än idag efter 10 hela månader. I alla fall efter alla mina nekade överklagningar hoppas jag på att ni ger mig en ny chans för att jag kan bevisa att jag verkligen inte kommer göra om samma misstag. Man lever och man lär.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Jag förstår till 100% varför ni valde att banna mig, jag själv tycker inte om när någon skiftar med lojaliteten och vänder sig mot mig. Lojalitet spelar en stor roll och därför kan jag nu bevisa att jag är lojal till 100%. Jag vill även påpeka att jag inte är en problemspelare och har aldrig varit en. Tro mig jag har inte haft en ban sen kanske 2022 om man inte räknar med denna nu då.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte som sagt det var längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Den ända saken jag kunde gjort annorlunda var att vara lojal istället för att lämna servern och gå över till en annan server med värsta skjutnings motivationen. Kunde ha uppmanat mina vänner att istället stanna kvar på Unive för det är bättre på massor med olika sätt. Jag kunde även visat mer respekt till Unive genom att stanna kvar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Som sagt det har gått 10 månader sedan jag blev bannad och jag har ändrats mycket under dessa månaderna. Tro mig det kommer inte att ske igen, det var längesedan man körde med sina vänner och skapade minnen på Unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka