Nekad spenne | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

spenne

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 6561199215550699

Ditt Hex-ID: 11000014ad220eb

Vad är din discord tagg? norra_raggen#8595

Vem var det som bannade dig? Marja-Lisa

Hur lång tid var din ban? permanent bannad

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står typ inget står bara att jag har blivit bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för rasim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa en bil det var grafik bugg såg inte om det va nån kö eller nått sen hörde jag nån säga ställ dig sist i kön då sa jag jag är lite blind ser inte riktig ledet han svara ställ dig sist i ledet nu din blinda bög då sa jag ok chilla va inte så kaxig dit får då sa han alla fula ord han kunde komma på om min familj och mig själv kände mig rätt så sårad så han fortsätter till slut blir jag så sur så jag säger invandare det var gätte dumt men det bara kom kunde inte stoppa det ber så mycket om ursäkt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. han sa ju masa saker jag blev så arg så jag sa en sak tycker väl vi båda har gjort fel men

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. små saker och sånt men jag har blivit bannad en Annan gång då hota jag nån med kniv utan Krim viste inte dom reglerna kommer aldrig hända igen ber så mycket om ursäkt för det också

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt invandare det var dumt av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket att man inte ska säga dumma saker och att man måste vara Krim för att bära på en kniv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes jag fattar

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka