Accepterad Spelmastaren | Ban Överklagan (Neptune669)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spelmastaren

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/stege9/

Ditt Hex-ID: steam:1100001324adc93

Vad är din discord tagg? @spelmastaren

Vem var det som bannade dig? @neptune669

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-05 172539.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde och banna mig för att jag bröt mot serverns communityregler och att jag visa upp mina dåliga sida av rp nivå! Jag ångrar otrligt mycket att dettta skedde att jag valde och göra det dumma belsutet, och i framtiden kommer jag hålla ett extra koll på denna regel och ska se till att detta ej sker igen. Samt att jag ej följde reglen fear rp genom att inte värna om mitt liv under rånets gång!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så allt började med att jag körde på motorvägen i stan till en butik för och köpa lkite mat & Dryck, men jag kom ju aldrig till butiken, för att det kom en svart bil som körde in i mig så bilen gick sönder´, och dom hotade mig med en pistol och bad mig hoppa in i deras bil. Sen så körde dom upp mig till Mount Chiliad och sedan pressade dom ut mig för och säga massa saker om mitt gäng som är ny uppstartad så dom kunde filma allt och sedan berätta det vidare till andra folk. Men jag ljög om allt. Jag sa falsk information om gänget. Som sagt så sa dom att jag skulle säga saker för gänget som är dåligt som jag tror dom spela in. När jag ej gjorde så tog jag mitt dumma beslut och tog chansen och springa men jag hann ej så långt till jag blev skjuten i huvudet. Sen när klockan hade tickat klart så respawnade och sedan använde jag /spawnmenu och väntade lite i vårt hus, sen lämnade jag spelet. Och sedan bad en staff mig och komma support, och ja, det var typ allt som hände!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det va en rätt ban av staffsen att banna mig, för jag håller med om det dumma beslutet jag tog att bryta mot Fear RP & C-logg. Jag hoppas verkligen jag kan få en till chans och verkligen bevisa vad jag går för inom rp. Jag ångrar med hela mitt hjärta att jag tog det dumma beslutet jag tog och tog min chans och springa vilket var fel. Sedan vart jag 12 tolv timmad och jag strunta i det. Men jag visste ej om d då. Och jag hoppas verkligen jag kan få en chans till!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAag har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att bara följa reglerna, och inte brutit dom genom att skriva iväg och skita i min 12 timmars. Och en annan grej jag hade kunnat göra annorlunda är att bara fortsätta med scenariot och göra det till ett lyckat & Roligt scenario!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärt mig efter min ban är att följa reglerna under ett scenarios gång är att göra det till ett lyckat scenario samt roligt. Jag hoppas verkligen att jag får en chans att visa vad min RP verkligen går för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka