Accepterad speedyFilp | Whitelist ansökning [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

speedyFilp

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/deskruvat/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? speedyFilp#7530

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Håkansson 23 år gammal, han är född och uppvuxen i en skötsam svensk familj. Frank förlorade sin lillebror Alfred och mamma Kristin i en trafikolycka när han var 15. Detta tog väldigt hårt på Frank så han slutade gå till skolan och började hålla på med dumheter. Han bytte vänkrets och började hamna i slagsmål. Hans pappa Fredrik blev inte så glad när han förstod att Frank höll på att slåss på fritiden så hans pappa och han flyttade ännu en gång i hopp om att Frank skulle komma bort från de dåliga beteendet. När dom väl hade flyttat så fortsatte det dåliga beteendet från Franks sida så pappa Fredrik gav tappade hoppet om att han inte skulle hålla på med dumheter. Efter flera år av dumheter så får pappa Fredrik ett samtal från polisen att Frank har blivit omhändertagen för narkotikainnehav, hans pappa blev inte så glad när han fick höra detta så han skickade in Frank på behandlingshem för ett sista försök att få bort Frank från det dåliga beteendet. Behandlingshemmet hjälpte inte Frank något.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja jobba på ett riktigt jobb där man tar hand om bilar då jag är väldigt bil intresserad. Eftersom jag är väldigt bil intresserad och dom flesta bilarna som jag tycker är snygga kostar en del pengar så skulle jag jobba slitigt för att ha råd med bilarna som jag verkligen vill ha. Om jag blir whitelistad så skulle jag ta mitt rollspel till en seriösare nivå och förhoppningsvis skaffa några vänner "ooc" och "ic" som man kan ha bilträffar med och liknande. Jag är en väldigt aktiv spelare så jag skulle kunna jobba ganska mycket eftersom att jag har märkt att dom jobben där man har hand om bilar (Mekonomen, Vianor och Autoexperten) har väldigt få som jobbar stundtals. Jag skulle kunna ändra på detta då jag är väldigt aktiv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill kunna arbeta på riktiga jobb för att kunna köpa dom bilarna som jag vill ha då jag är väldigt bilintresserad. Jag skulle även vilja ha råd att pimpa bilarna så dom ser ut som jag vill ha dom.

Hur hittade du Unive? En kompis tipsade mig om Unive och sa att jag skulle joina så jag gjorde det

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att bli bättre på det och ha kul med vänner och andra spelare på servern. Utveckla mitt rollspel till en högre nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka