Accepterad speedy | Ban överklagan [Filip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

speedy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198067364975/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: 0:25

Vad är din discord tagg? Speedy#6134

Vem var det som bannade dig? alexgoogle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sökte igenom folk som låg döda i spawn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en snubbe som försökte döda mig och jag döda han sen sökte jag igenom han efter det hittade jag några andra som låg döda i spawn och sökte igenom dom och då blev jag avstängd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag var för ivrig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad förr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat skippa o sökt igenom dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska aldrig söka igenom folk som bara ligger döda och ha sundförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv
Eftersom du är ny så godkänner jag denna men
läs reglerna en gång till och utveckla dina svar nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka