Nekad Specx1 | Medlem ansökning [Nippel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Specx1

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver

Vad är ditt discord namn? specx#9988

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oliver Hernandez och är 23 år gammal han har inga föreldrar för dem har lämnat honom så nu har han börjat gå åt den kriminella världen för att han känner sig så ensam. Så han har börjat lära känna lite folk nu men han är lite orolig hur det ska gå för honom. hans intressen är bilar han gillar o meka med bilar men även sälja. Men han är oroliga att behöva dö eller döda någon annan för han skulle aldrig kunna göra något sådant. Hans största dröm är att få vara chef över mekonomen för det är hans största intresse. Mycket har hänt i hans liv i unive staden han har bott där i snart 2 år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en hög rp nivå då jag rpat på servern ett bra tag och vart medlem tidigare. jag kommer följa reglerna samt att spela för motpartens vinst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara att man ska göra ett butiks rån så behöver man inte ta en svin bra bil för då har polkiserna ingen chans vilketl eder till att motparten inte har en chans. istället ska man ta en likbra bil som poliserna har så det blir kul för båda.

Hur hittade du Unive? streams och vänner

Tillbaka