Nekad Specx1 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Specx1

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113048892/

Ditt Hex-ID: 110000144b6133c

Vad är din discord tagg? specx#9988

Vem var det som bannade dig? baghera

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen bannade mig för jag krockade iin i nån utan att rpa på mina skador vilket är powergaming men det som var var att för mig var grabben 20 meter bort och jag var it nära men jag valde att bara skriva /sme ont i huvude istället för att kolla till han som krockade och rpat mer med tex blödningar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan jag blev bannad så var det så att jag åkte och hämtade upp min polare o vi åkte runt lite i min bil sen så frågade han om jag ville byta min bil mot hans så då sa jag kan jag testa den så åkte jag runt sen drog jag en sväng ner mot piren och där kör nån ut ca 20-30 metar bort och jag får 5 fps och tydligen krockar i han men för mig var han långt bort och min bil var hel det var det som hände innan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju en korrekt ban då jag ev rpade på mina skador som står i reglerna det är powergaming men jag krockade dem och skrev /sme ont i huvudet och rpade lite även fast jag inte fattade scenariot så försökte göra det bästa men fattar att det vr fel av mug och rätt av staffen o banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var några i början av min rp då jag inte kunde så mycket så pratade jag ooc vilket aldrig hänt längre sen var det powergaming som jag inte blivit bannad på efter den senaste bannen för powergaming. sen har jag en ban på krim utan krim då jag bara var medlem och inte hade så mycket koll och det har inte skett sen den bannen heller så då antar jag att jag inte kommer lalla mer eller så sagt jag kommer inte lalla mer då de bara förstör andras rp och gör rpn dålig sen finns det olika lall men att slå folk är riktigt dåligt asså kan jag säga så jag skäms ju lite för detta ska ju vara klart och man ska ju fatta det. sen har jag en blacklist det var när jag bytte server och då tog jag lärdomen att stanna kvar på unive för det är den bästa servern enligt mig och ska satsa allt här och utvecklas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag hade kunnat göra annorlunda var att rpa mer men jag rpade it så mke för jag förståd ej vad som pågick i scenariot då jag knappast såg ngt men jag förstår att det ej är en gilltig anledning så de jag hade kunnat göra var att rpa mer på skadan som vanligt och rpa med han jag dsyncade i

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lätr mig att i oavsätt situationen ska du göra det bästa som går även fast man laggar kan man rpa för att motparten ska få ett scenario och inte bara tänka på sig själv för då utvecklas ingen så denna ban var bra och lärde mig mycket som kommer att tänkas på i framtiden av min rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka