Nekad Specx1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Specx1

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439917744/

Ditt Hex-ID: 110000144b6133c

Vad är din discord tagg? specx#9988

Vem var det som bannade dig? Hellcat #7221

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-16 203100.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att staffen kanske tog lite illa upp men vet inte varför ens. så tycker inte jag gjorde något fel. jag skrev att han skyddar sina vänner och hans väns eller om de va hans importbil då den var op. sen sa jag vem är det som kör bil för han kör som en idiot och att det är suntförnuft för att han körde 300+ på fel sida av vägen som staff då skrev han "vad vill du att jag ska göra banna mig själv eller?" och då skrev jag på typ lite skoj banna dig själv för att han sa de innan och det är inte hets då vet jag inte vad asså. fast dock var det dåligt av mig att dryga i hans pm men skulle inte klassa det som hets i pm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev bannad för fail rp i 2 dagar och den bannen var rätt men denna perman var felaktig tycker jag och han vägrar att prata har frågat flertalsgånger så skulle vilja få hört vad som är så hetsigt som han tar illa upp av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban då det inte kan klassas som hets för han frågar ska jag banna mig själv eller och då skriver jag banna dig själv hur fan e de hets jätte skumt. tycker det bara var lite skoj men visst så tog han åt sig lite, såklart vet jag inte allas gränser men såg bara det där som skämt. men det som är kul är att hans polare perma bannar mig men inte han. fast dock var det dåligt av mig att dryga i hans pm men skulle inte klassa det som hets i pm

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var några i början av min rp då jag inte kunde så mycket så pratade jag ooc vilket aldrig hänt längre sen var det powergaming som jag inte blivit bannad på efter den senaste bannen för powergaming. sen har jag en ban på krim utan krim då jag bara var medlem och inte hade så mycket koll och det har inte skett sen den bannen heller så då antar jag att jag inte kommer lalla mer eller så sagt jag kommer inte lalla mer då de bara förstör andras rp och gör rpn dålig sen finns det olika lall men att slå folk är riktigt dåligt asså kan jag säga så jag skäms ju lite för detta ska ju vara klart och man ska ju fatta det. sen har jag en blacklist det var när jag bytte server och då tog jag lärdomen att stanna kvar på unive för det är den bästa servern enligt mig och ska satsa allt här och utvecklas. Men efter det har jag blivit bannad för massa olika saker. Men det är inom krim rpn så jag tror att jag borde ta en paus från krim rpn och rpa vid gäng. för jag har mycket att lära mig där. Jag borde typ bli polis igen för då blev jag aldrig bannad och min rp var mycket bättre. men nu på senaste blev jag bannad hela tiden, vissa saker var liteb som att jag dsyncade in i ngn på torget men sen är alla mina bans mellan kriminella så jag tror inte att jag passar in i krim rpn och borde ta en paus där ifrån så jag tänker mig att bli typ polis el ngt för det känns som jag behöver ta en liten paus nu från kriminella världen efter min perma så har jag blivit bannad lite mer men inte så mycket tycker det har gått helt ok faktiskt då jag ej fått indragen kriminell efter bannen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja hade kunnat göra ban överklagan och skita i att klaga på han. men va så sur så började skriva då jag blev arg att han skyddade sina vänner och op bilar o så. så då skrev jag t han o gjorde staff anmälan men den blev nekad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer inte hålla på o dryga mot staffsen och bara göra ban överklagan så detta kommer ej ske igen my bad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka