Accepterad Specx1 | Ban Överklagan (derbi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Specx1

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439917744/

Ditt Hex-ID: 11000015831b2b0

Vad är din discord tagg? specx_

Vem var det som bannade dig? derbii

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-05 192953.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffen valde att banna mig för att jag skulle hämta min vän medans jag var jagad av några andra, men jag fattade inte att den nya regeln hade kommit för jag var bannad under den tiden men sedan förklarade derbii regeln för mig så jag fattade. men det var så att jag skulle hämta min vän som hade blivit skottad på sjukan ock så var det andra bakom mig som var emot oss men jag tänkte att de va lungt o åka o hämta han sen dra men då där hetsade jag lite sen krashade jag och när jag skulle gå in igen var jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. innan hade jag varit i skottlossning och min vän ringde och sa att han vaknade på sjukan så jag drog frpn skottlossningen och då hängde nån efter medans jag skulle åka o hämta han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså det var ju en korrekt ban för man får inte åka t sjukan eller sådant när ett gäng är efter en men jag tänkte att om jag bara ska hämta han sen dra så e de chill men det var det inte. derbii sa dock att man får åka t skjukan när nån jagar en om man bär på en kroipp men jag tänkte att det var lite lika. men om man läser rakt av regeln gjorde jag fel och eftersom staffen vet så var det fel av mig att utföra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var några i början av min rp då jag inte kunde så mycket så pratade jag ooc vilket aldrig hänt längre sen var det powergaming som jag inte blivit bannad på efter den senaste bannen för powergaming. sen har jag en ban på krim utan krim då jag bara var medlem och inte hade så mycket koll och det har inte skett sen den bannen heller så då antar jag att jag inte kommer lalla mer eller så sagt jag kommer inte lalla mer då de bara förstör andras rp och gör rpn dålig sen finns det olika lall men att slå folk är riktigt dåligt asså kan jag säga så jag skäms ju lite för detta ska ju vara klart och man ska ju fatta det. sen har jag en blacklist det var när jag bytte server och då tog jag lärdomen att stanna kvar på unive för det är den bästa servern enligt mig och ska satsa allt här och utvecklas. Men efter det har jag blivit bannad för massa olika saker. Men det är inom krim rpn så jag tror att jag borde ta en paus från krim rpn och rpa vid gäng. för jag har mycket att lära mig där. Jag borde typ bli polis igen för då blev jag aldrig bannad och min rp var mycket bättre. men nu på senaste blev jag bannad hela tiden, vissa saker var liteb som att jag dsyncade in i ngn på torget men sen är alla mina bans mellan kriminella så jag tror inte att jag passar in i krim rpn och borde ta en paus där ifrån så jag tänker mig att bli typ polis el ngt för det känns som jag behöver ta en liten paus nu från kriminella världen efter min perma så har jag blivit bannad lite mer men inte så mycket tycker det har gått helt ok faktiskt då jag ej fått indragen kriminell efter bannen. sedan har jag blivit bannad för tex hets i pm jag har lärt mig efter det att inte vara otrevlig mot andra staffs eller säga hur de ska göra så nu mot denna staff var jag väldigt trevlig och inte ifrågasatte hans beslut. sen nu denna ban sen är det nog mer jag inte kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försöka finta de som var bakom mig innan jag åkte dit så ingen jagade mig för de ville säkert skjuta eller kidnappa mig så jag hade kunnat försöka finta de sen hämta han eller åka och prata med dem om de ville nått och om vi kunde lösa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag faktiskt nu vet jag att jag inte kan göra som jag gjorde utan ska inte ha någon efter mig när jag kör t jukan eller polisstationen eller typ piren för då blir det ett tråkigt scenario för dem när de inte får göra de de ville och jag klarar mig för de vill inte skotta på sjukan såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Tillbaka