Accepterad Specx1 | Ban Överklagan [Bl0cket]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Specx1

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439917744/

Ditt Hex-ID: 11000015831b2b0

Vad är din discord tagg? specx#9988

Vem var det som bannade dig? Z77

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban Z77.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår varför jag blev bannad då jag körde min bil och råkade typ köra upp lite i ett träd och sedan fortsätta köra vilket är helt fel, jag skulle stannat och rpat på skador. varför jag inte rpade var för att bilen jag jagade hade pittat mig innan och de fortsatte att köra så då körde jag efter dem och hade mycket med adrenalin så när jag krockade lite där så var jag så uppe i varv så jag bara fortsatte vilket jag vet är helt fel och jag står för att jag gjorde fel och kommer inte hända igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. just precis innan så var jag jagad av några som hade riktat och skjutit mot mig så jag körde allt jag hade och då krockade jag inte men sedan när jag hade tappat dem så var jag arg så då ville jag ta dem istället så jag letade och sedan hittade dem så då körde jag efter dem och låg efter dem ett bra tag men sedan så typ buggade jag upp i trädet typ men då ville jag ta dem så fortsatte att köra vilket jag inte skulle ha gjort och jag förstår felet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en korrekt ban, jag vet att inte staffsen väljer tider för att det där ska ju inte vara 6 dagar max 2 men jag förstår innebörden av bannen att jag powergamade så bannen var solklar av Z77. jag körde ju utan att rpa på skador och då bryter man mot powergaming regeln. istället skulle jag stanna och ge upp att jaga dem för jag var precis utan för mitt gänghus (gambino) så jag hade kunnat rulla in lite lätt för att sedan rpa där inte så jag inte skulle bli skjuten för det kan vara smart. så bannen var korrekt och det var jag som begick ett regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var några i början av min rp då jag inte kunde så mycket så pratade jag ooc vilket aldrig hänt längre sen var det powergaming som jag inte blivit bannad på efter den senaste bannen för powergaming. sen har jag en ban på krim utan krim då jag bara var medlem och inte hade så mycket koll och det har inte skett sen den bannen heller så då antar jag att jag inte kommer lalla mer eller så sagt jag kommer inte lalla mer då de bara förstör andras rp och gör rpn dålig sen finns det olika lall men att slå folk är riktigt dåligt asså kan jag säga så jag skäms ju lite för detta ska ju vara klart och man ska ju fatta det. sen har jag en blacklist det var när jag bytte server och då tog jag lärdomen att stanna kvar på unive för det är den bästa servern enligt mig och ska satsa allt här och utvecklas. Men efter det har jag blivit bannad för massa olika saker. Men det är inom krim rpn så jag tror att jag borde ta en paus från krim rpn och rpa vid gäng. för jag har mycket att lära mig där. Jag borde typ bli polis igen för då blev jag aldrig bannad och min rp var mycket bättre. men nu på senaste blev jag bannad hela tiden, vissa saker var liteb som att jag dsyncade in i ngn på torget men sen är alla mina bans mellan kriminella så jag tror inte att jag passar in i krim rpn och borde ta en paus där ifrån så jag tänker mig att bli typ polis el ngt för det känns som jag behöver ta en liten paus nu från kriminella världen efter min perma så har jag blivit bannad lite mer men inte så mycket tycker det har gått helt ok faktiskt då jag ej fått indragen kriminell efter bannen. sedan har jag blivit bannad för tex hets i pm jag har lärt mig efter det att inte vara optrevlig mot andra staffs eller säga hur de ska göra så nu mot denna staff var jag väldigt trevlig och inte ifrågasatte hans beslut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat gjort annorlunda, jag kunde gjort på två bra sätt. som sagt jag krockade ish brevid gänghuset så jag hade kunnat rulla in lite lätt utan att powergama för mycket för att sedan rpa på skador där inne för hade jag rpat utanfdör hade risken vart hög att jag blev skjuten så irl tror jag att jag hade försökt att rulla in vid huset och sedan läka såren där inne. men det andra sättet jag hade kunnat göra det på är att direkt där jag krockade rpa med /me och utrycka mig som att jag hade ont med vissa ord tills skadan inte är så allvarlig längre, men en konsekvens som hade kunnat ske då är att de som jag jagade bara backade bak och dödade mig så det hade varit smartast att rulla in i gänghuset och rpa där. för minst skaderisk

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket efter denna ban och det är att oavsett om man är stressad eller har adrenalin och är uppe i varv är det inte OK att bryta mot regler. reglerna gäller alla i alla tillstånd. så efter denna ban komemr jag tänka efter hur jag rollspelar och ska se vad jag kan göra för att den ska bli så bra som möjligt. jag tycker att det är väldigt roligt att rpa nu när jag inte kört krim rp på 3 månader då jag tog en paus så att bli bannad är aldrig kul men då vet jag efter min ban där jag hetsade i pm att jag inte ska gå in i hans pm och tjata om hur tänker du detta är inte rätt mm. så denna gång frågade jag snällt skulle jag få se klippet och efter jag såg klippet skrev jag att jag är ledsen vad jag gjort och ska inte tjata i din om utan gör en ban överklagan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka