Accepterad Specx1 | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Specx1

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad heter du på discord? Specx_

Ange ditt födelsedatum 20 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jo men på vardagar är det runt 16-22/23 och helger beror det på vad jag gör men brukar gibba ofta och på fredagar så är det också sent. men sen så kan det se olika ut beroende på vad som händer i skolan men jag kommer vara aktiv.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag blev medlem runt 24 Maj 2021 lite efter fick jag medlem men jag har varit bannad till och från så nu typ 3 veckor då jag var borta ett bra tag.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/941047342549852170/1161062899628908595/image.png?ex=6536ef16&is=65247a16&hm=378e5a87ac83a63ac431a51dc4b9bdcab9ae032eb593d6a6465dcd21fef422af&

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kunna vakta servern med ens perms som att du ser att någon gör ett fel vid dig men ingen staff speccar så kan du lösa det själv med att banna eller kicka. men även när det står massa bilar runt om som ingen använder så kan man dva flr att de inte ska lagga eller se dåligt ut med bilar överallt. Men även om du ser att något sker som typ att någon dör av bugg eller blir vdmad kan man ressa de så slipper de hoppa support och hålla på länge. men då måste man se när det är ok att ressa och inte. först måste de ha klipp. och man kan inte ressa en vän bara för hunger eller så då är det abuse.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag kan alla regler och ifall jag ser någon fel ser jag till att de inte gör det igen. jag kommer vara en aktiv vakt så jag kommer nog stöta på många som jag kommer säga till så att de vet till nästa gång och är det grövre så kanske jag bannar de. jag kommer sköta jobbet proffsigt alltså inte lalla med permsen utan att använda de för tillfällen där de ska användas. jag kommer göra mindre jobb som staffsen slipper göra så de kan foka på större saker.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det kan man göra på olika sätt det permsen man har men att revva så kan jag ifall jag blir nerskjuten i en skottlossning så kan jag vänta tills de drar sen revva och åka vidare som inget. sen ifall jag håller på att bli kidnappad så kan jag kicka den personen för att undvika de scenariot. också ifall jag har på toggleid i skottlossning vid hus så kan jag se vart han går för att vinna. det är sånt man inte får göra och det är sånt folk gör för sin fördel som jag inte kommer att göra
 
SBstyle godkänner att jag får en chans att ansöka med mina bans så att ni vet ni kan fråga om bevis i pm om ni inte tror på mig.
 
Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top