Nekad specx | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

specx

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199113048892/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? specx#9988

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. jag kom till staden ensam då mina föreldar har lämnat mig. jag är 21 år gammal, och mina intressen är att träffa nya vänner på piren och framförallt att bada det gillar min karaktär.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har hört att den ska vara bra och har spelat på den nu i ett tag och jag vill få fram så bra rp som möjligt och att allt ska funka som det ska.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det finns så mycket att göra och att det finns många bra personer med bra rp nivå så man kan ha kul.

Hur hittade du Unive? jag såg att många twitch streamers spelade rp och att de flesta spelade på unive så då antog jag att den är bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag ska lära mig den karaktären jag är och att min rp nivå ska bli så bra som möjligt och jag tror att denna server är den rätta för att få bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att hitta många nya spelare att spela med och att jag ska lära mig rollspel bra så denna server kan få fram bra rp så det blir kul för allihopa i servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka