Dubbelpost specx | Ban överklagan [RashX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

specx

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113048892/

Ditt Hex-ID: 110000144b6133c

Vad är din discord tagg? specx#9988

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att polisen jagade mig och då så åkte ju jag iväg för vem vill bli tagen och när jag kommer upp på de krångliga vägarna så krockar jag in i en vägg ish och jag tänkte amen det är väll inte så stor skada så jag försöker åka vidare men då freezar han mig och bannar mig vilket vilket vare helt rätt det var jag som gjorde fel men jag tänkte att det inte var någon större skada

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillade lite testade bilar och sen kör jag lite för fort jag hö sirener så jag börjar gasa lite snabbare men sen så kör jag på en konstig väg och då åker jag o krockar in lite i en vägg men jag trodde ju inte att det var någon större skada och jag tänkte att man har adrenalin. Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt och detta ska inte hända igen det var mitt fel ska förbättra mig nu lovar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en ban det var inte någons annans ffel jag krockade och körde vidare vilket är powergaming för irl så hade jag ju fått jätte ont osv men som sagt detta ska inte upprepas från min sida ska lägga dennna bannen i bakhuvet och alltid tänka efter innan jag gör något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var i början av mitt rpande då jag hade open mick så då lärde jag mig att ha push to talk vilket var bra så jag fattade. sen var det 3 dagar efter jag hade börjat då jag var fortfarande ny på servern och råkade snacka lite ooc ingame men det har jag lärt mig nu att det är strikt förbjudet. och den sista men inte minsta powergaming då jag körde lite fort och inte rpade tillreckligt på skadan men n u hade jag lärt mig detta som jag gjorde nu var bara jättedumt av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat stanna efter krocken och efter liten stund hoppat ut ur bilen och lagt mig ner på marken och rpa på det sen ta straffet som polisen hade gett mig men som sagt detta händer inte igen jag har köpt kriminell också nu och det är riktigt rolig rp tycker jag det har ni lyckats bra med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ALLTID oavsett vad jag jag har på mig elr nått sånt så ska jag alltid rpa jag kan inte komma undan. och denna ban överklagan gör jag för att denna servern e otroligt rolig och nu när jag är bannad har jag inte så mycket att göra så en unban hade ju vart 100 men det är erat beslut jag vill i alla fall försöka med detta så får vi se om jag lyckas ha det bra i alla fall.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag ta eran tid jag råkade skicka 2 sry

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka