Nekad specx | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

specx

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199113048892/

Ditt Hex-ID: 110000144b6133c

Vad är din discord tagg? specx#9988

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim hotar på allmän plats med basebollsträ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjrde ett stort misstag som inte ska hända igen jag hotade några med mitt basebollträ när min vän blev skadad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att jag var nära sandygaraget ringde min vän och sa att vid garaget så står det folk och slår honom och hotar honom vilket jag inte vill sätta ut min vän för så jag kommer till platsen drar upp träet vilket jag inte får och då säger jag vem var det som slog dig backa alla för jag vill ju inte att han ska ta skada så jag skyddar han sen säger jag till theao (min vän) att skit i dem kom så drar vi sen poff bannad 5 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och ska inte upprepas igen lovar måste tänka efter. För att jag var nära sandygaraget ringde min vän och sa att vid garaget så står det folk och slår honom och hotar honom vilket jag inte vill sätta ut min vän för så jag kommer till platsen drar upp träet vilket jag inte får och då säger jag vem var det som slog dig backa alla för jag vill ju inte att han ska ta skada så jag skyddar han sen säger jag till theao (min vän) att skit i dem kom så drar vi för dem var konstiga

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ooc ingame jag pratade oiom hur jag ska göra saker för att då var jag icke medlem och ny så jag visste inte så mycket om bindes osv. sen powergaming jag körde runt i min bil och sen körde jag fort och krockade men jag rpade inte på de skadorna vilket man måste göra så det resulterade med en 5 dagars ban. sen open mick det var min första dag på servern då jag hade noll koll blev bannad mina örsta 15 minuter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle avvakta och inte göra sånt direkt och igen detta ska inte upprepas kommer vara super noga med allt jag gör på unive servern. så jag kunde sagt liksom oj vad har hänt fick ett samtal där han sa att ni hade slagit han hät theo så vad hände egentligen, det hade vart bättre för då är man inte så hetsig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att inte vara aggresiv och göra allt som jag hade gort irl. Kanske inte blir unbannad men jag har iaf bett om ursäkt så förlåt kommer inte upprepa något sånt igen och har lärt mig av konsekvenserna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka