specx | Ansökan till avrättning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

specx

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Vad är ditt discord namn? specx#9988

Vad heter personen på discord som ska bli avrättad? wille#9451

Av vilken anledning ska personen avrättas? för att han har backstabbat mitt gäng flera gånger, har vart uppkäftig och kaxig hela tiden och han lallar o slåss o fuckar upp det för allt och alla.

Hur ska personen Avrättas? vi kommer göra ett ganska långt scenario sen ta han till något ställe och skjuta han

Med vilket vapen ska han avrättas med? colt med supressor

Hur många personer kommer det va under avrättningen som hjälper? runt 10 tror jag de flesta från ballas antar jag

Vad heter personen ingame? Robert Bank

När ska han bli avrättad? så snart när den här ansökan går igenom

osäker på denna ansökan, vet inte så mycket om eran situation. Men ni behöver ju inte avrätta för då wipar ni ju hans karaktär helt. Det räcker nog med poppa hans skalle och kicka han från gänget.

osäker på denna ansökan, vet inte så mycket om eran situation. Men ni behöver ju inte avrätta för då wipar ni ju hans karaktär helt. Det räcker nog med poppa hans skalle och kicka han från gänget.
Sedan du inte är speciellt insatt i situation borde du avstå ifrån att kommentera då grabben uppfyller alla krav för avrättning

Sedan du inte är speciellt insatt i situation borde du avstå ifrån att kommentera då grabben uppfyller alla krav för avrättning
shit vad du tog åt dig, menade inget illa menade bara att denna ansökan var lite kort

Tillbaka