Accepterad Spectos | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Spectos

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198357009269

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Spectos#7095

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Saleh och han kommer ifrån syrien. Saleh bor med sina 2 bröder och sina föräldrar. Under Salehs uppväxt så blev han väldigt bra behandlad av sin mamma, hon brukade alltid finnas där för honom när han kände ensam. Men en dag när saleh gick till kiosken runt hörnet till sitt hem så hörde han ett stort dåd “boom”. Han tog genast skydd då det var ett bomb som avfyrats från ett plan.
När läget förbättrats så sprang saleh hem för att återförenas med sin familj men istället möter han på ett förstört hem och inga överlevare från området. Saleh hamna i chock och depression. Han hade ingen släkt som han kunde vända sig till och han kunde inte heller jobba då han var 15. Detta resultera till att han fick hjälp av föreningar att fly från det krig som uppstått i hans hemland men han visste inte vart han ville åka.
Slumpmässigt så valde han att åka till sverige. När han väl anländer så hamnar han i fosterhem men där trivs han inte riktigt, han hatade sina fosterföräldrar då han saknade sina riktiga föräldrar och han betedde sig inte bra i skolan. När han fyllde 17 så placerades Saleh i skolan. Han hamna i dåliga kretsar och började konsumera droger. Hans vänner visade honom hur man kan tjäna pengar på ett enklare fast olagligt sätt. Saleh tog sina vänners råd och tjänade ihop pengar. När han väl blivit 18 så flyttade han direkt ut och fortsatte sin brottsliga livsstil med sina dåliga kamrater.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är den ända servern jag spelar på för tillfället jag känner mig trygg på servern både när jag inte är inne och roleplayar och när jag roleplayar det jag också gillar med denna servern är att där är inget hat och alla är snälla och trevliga och försöker inte bara förstöra för andra, samt att servern har äkta och bra staff som älskar att hjälpa både stora och små!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktiv samt att jag har en hög RP nivå och många kan ta med sig den, kommer göra många roliga scenarion, Men också vara en seriös rp spelar men samt rolig och följa serverns alla regler för att alla andra ska ha det bra som e runt mig, Jag kommer alltid försöka få med så många som det går i roliga scenarion så det kan bli roligare för dem och oss andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan rpa så att sin motståndare/andra personer i scenen vinner. Man själv måste inte alltid vinna i scenen utan man kanske låter den andra personen vinna om det är ett argument eller race eller något annat.

Hur hittade du Unive? ? jag fick ett tips från en pollare och Jag letade en ny server i fiveM och sen skrolla jag igenom svenska serverar och sen såg jag att Unive var en stor server så jag joinade hitta en snäll kompis i samma ålder som mig och sedan dess har jag fortsatt och spela på Unive och hittat mer vänner och själv har jag bjudit in vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Tillbaka