Nekad Spec | Whitelist ansökning [Anton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spec

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Haffadinmmamma/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hamza Ali

Vad är ditt discord namn? SpecID#3401

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2004

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Hassan Ali, och är 20 år gammal. Jag är vanligtvist väldigt glad och social och försöker att se på det ljusa i livet. Jag har innan bott i ett väldigt utsatt område rent ekonomiskt och har svårt att integrera och anpassa mig till samhället. Pappa gick bort väldigt tidigt i livet så mamma hade det ännu svårare. Vid den tidiga åldern av 17 fick jag flytta hemifrån för att familjen skulle ha råd med att försörja sig själva. Ända sen dess har jag gjort småjobb här och där, vissa var illegala, men jag utförde dem ändå för att kunna mätta mig. På dessa småjobb har jag hört om den drömliknande stället vid namn Multistaden. Desperat som jag är så sparade jag ihop pengarna från dessa jobb för att sedan flytta dit, med åtanke på att starta ett nytt liv och lämna det förgående i livet bakom mig.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli whitelistad eftersom att jag kan bidra till en bra och förhoppningsvis bättre RP som spelare. Jag har också läst igenom reglerna på de tre olika kategorierna, såsom vilka handlingar kan leda till vissa konsekvenser, jag vet också att IC spelar stor roll och att man bör vara seriös när man spelar på servern. Jag vill också utvigda mina RP egenskaper genom att vara aktiv i Multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag vill utveckla min karaktär och åter igen utvigda mina RP egenskaper. Jag har redan förberett en karaktär och fixat en strukturerat beteende, så nu behöver jag bara whitelist för att kunna slutföra och börja RP:a.

Hur hittade du Multistaden? Genom att skriva SWE i sökfältet på FiveM, därefter hittade jag eran discord genom den, och sedan detta forum.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att träffa på folk och skapa intressanta scenarion och ha det roligt, samtidigt som jag spelar seriöst och realistiskt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Lite grann, har försökt RP:a på California RP som inte gick som jag hade tänkt mig. Servern var mer kaotiskt så jag vände mig till er!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka